    From: Przemysław Bernat <p...@p...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Auto z komisu reakcja komisanta na reklamacje
    Date: Thu, 26 Feb 2009 12:23:09 +0100

    Dnia Thu, 26 Feb 2009 11:17:43 +0100, krzysiek82 napisał(a):

    > Nie wiem, ale wiem, że jako profesjonalny sprzedawca powinien znać wady
    > pojazdu który sprzedaje.

    Co? Nie żartuj! Kupił najtańszą padakę od Belga o imieniu Ali, jakoś
    dociągnął to do Polski i sprzedał pierwszemu chętnemu. Jak umiał czytać i
    pisać, to już zawyżał średnią dla tej grupy zawodowej.

    > Bo nie wykryłem żadnych wad w czasie oględzin karoserii, podwozia, oraz
    > wnętrze było zadbane a w punto o zadbane wnętrze bardzo ciężko.

    A, zapomniałem. Wyprał przed sprzedażą wnętrze i zlał cały silnik 'plakiem"

    > W każdej chwili mogę odłączyć alarm, poza tym każdy rzeczoznawca
    > stwierdzi, że to nie ma nic wspólnego. Oczywiście jeśli zajdzie taka
    > potrzeba postaram się o opinię rzeczoznawcy.

    Życzę szczęścia. Komisant powie, że auto było sprawne, teraz jest zepsute
    przez Ciebie. Pocięte wiązki, podokładane jakieś kable, ślady po montażu
    alarmu - popsułeś samochód i czepiasz się niewinnego handlarza, który
    ciężko pracuje na utrzymanie rodziny.
    Możesz oczywiście pozwać go do sądu, zapłacić rzeczoznawcom itp. Ale marne
    szansę widzę na ugranie czegokolwiek. Szczególnie, że nikt nie wie co jest
    przyczyną usterki.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek