    From: krzysiek82 <k...@0...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Auto z komisu reakcja komisanta na reklamacje
    Date: Thu, 26 Feb 2009 09:22:00 +0100

    Ania pisze:
    > a to co zainwestowales to ponadprogramowo, czy sprzedawca zapewnial ze
    > pojazd posiada powyzsze "wlasciwosci", nie wiem alarm, ten rozrzad - czy
    > o naprawie wiedziales wczesniej, czy mialo byc wszsytko ok

    Zainwestowałem ponieważ podczas zakupu zwróciłem uwagę, że te elementy
    warto wymienić bo to zwykła eksploatacja jest zużywa się po prostu.
    Alarm założyłem ponieważ auto stoi często pod blokiem.

    Odnośnie usterek które nie wyszły na jaw podczas jazdy próbnej to po
    prostu o nich nie wiedziałem i nie byłem o nich poinformowany.
    W ogłoszeniu napisane było stan idealny. Komisant nawet nie mógł dłużej
    jazdy próbnej zaproponować tylko gdzieś poboczami bo nawet ubezpieczenia
    na to auto nie miał, jadać na przegląd jechał bez ubezpieczenia.
    Za samo to powinien się ktoś do niego przywalić. Ja się przejechałem
    polną drogą teoretycznie wszystko było ok, ale nie było gdzie się
    rozpędzić aby sprawdzić czy wszystko jest ok.

    --
    krzysiek82