    From: MW <w...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Auchan leci w kulki... :-(
    Date: Wed, 20 Oct 2010 10:50:56 +0200

    W dniu 2010-10-19 23:00, witek pisze:

    > nic nie bedzie.
    > nawet odpowiedzi nie dostaniesz, bo i po co mieliby ci odpowiadac.

    Niekoniecznie,

    osoba zastępująca/reprezentująca dyrekcję to był zapewne jakiś kierownik
    działu. Z doświadczenia wiem że tacy ludzie są jak zaprogramowane roboty
    i boja się zrobić cokolwiek co by wymagało podjęcia choć w minimalnym
    stopniu samodzielnej decyzji a jeżeli to już jest związane z czymś o
    czym nie maja pojęcia i, boże uchowaj, wiąże się choć z minimalnym
    ryzykiem to "kaplica"

    Przerabiałem to w Tesco przy różnicy w cenie na książce na której była
    nadrukowana cena przez producenta a Tesco wywiesiło swoja etykietę
    cenową przy półce. Cena oczywiście wyższa. Mimo pokazania w ustawie że
    mam rację pani reprezentująca dyrekcję musiała przekazać sprawę wyżej.
    Oczywiście na drugi dzień oprócz zwrotu kasy dostałem jeszcze przeprosiny.

    p,M