    From: "div" <giudichar[tnij_wasc_wstydu_oszczedz]@o2.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Astercity.
    Date: Thu, 30 Oct 2003 22:57:44 +0100

    > Jesli administrator serwera nie odpowiada za to, ze uzytkownik umiesci na
    > serwerze pornografie dziecieca, to czemu ja mam odpowiadac za to, ze ktos
    > wlamie sie na moj serwer i zacznie rozylac wirusy?

    to jest tak jak ze slupem ogloszeniowym.. jesli umiescisz na nim ogloszenie
    ze za drobna oplata zabijasz na zlecenie to chyba policja zapuka do tego kto
    takie ogloszenie nakleil a nie do tego kto publicznie udostepnil na nim
    miejsce...

    ale jesli ty nie panujesz nad swoja zabezpieczona maszyna to juz twoj
    problem.. i tak jak wspomnialem wczesniej w twoim interesie jest
    zabezpieczyc sie aby spelnic wymogi regulaminu Astercity .. jest kilka
    sposobow aby sie zabezpieczyc i nie korzystaj tylko z antyvirusa bo to
    troszke za malo..

    pozdr