    From: Jacek <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Artykul 267 n.k.k - Hacking
    Date: Sat, 13 Jul 2002 20:00:43 +0200

    Marcin Zurakowski wrote:

    > No niestety, to mój pierwszy raz.

    > Dzieki. Właśnie zauważyłem, że 90% listu to lanie wody.

    Dokladnie.
    99% twego listu to lanie wody.
    A nie zrozumiales nawet 1% z tego co napisalem.

    > Można na tej grupie liczyć na poradę PRAWDZIWEGO eksperta-prawnika?

    Jak zaplacisz, to pewnie ktos sie odezwie.
    Rozumiem, ze masz sprawe karna w zwiazku z wlamaniem sie na cudzy serwer
    i przygotowujesz linie obrony.

    Ale sam widzisz, ze nie ma szans.
    Istotny jest sam brak uprawnienia, naruszenie prawa wlasnosci.
    I za to skazuja sady amerykanskie na wysokie grzywny, wyceniajac szkody
    na 1000.000 $, jak ostatnio w NASA.

    Bo istotny jest brak uprawnienia do pozyskania informacji, nie
    przeznaczonej dla zainteresowanego
    i naiwne tlumaczenia "ze nie wiedzialem" sa dobre w przedszkolu.
    Jak nie twoje to nie rusz, albo pytaj o zgode.
    Zgoda nie moze byc dorozumiana jako domniemanie wyrazenia zgody.
    Wymaga swiadomego oswiadczenia woli.

    A jak masz dalsze pytania to moge polecic 2 bardzo dobre miedzynarodowe
    kancelarie prawne i bardzo drogie.

    KONIEC DYSKUSJI