    From: Harry <U110936510538200_USUNTO_@_WYTNIJTO_neostrada.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Art 454 p. 1 K.C. a uczelnia wyzsza.
    Date: Wed, 30 Nov 2005 23:50:25 +0100

    musisz pojac pewna rzecz, ze placac na poczcie nie placisz uczelni
    bezposrednio tylko zlecasz poczcie przelanie srodkow ze swojego rachunku
    na rachunek uczelni, jesli ja dam pieniadze koledze zeby za mnie
    zaplacil w kasie i on podpisze ze wziol pieniadze wtedy i wtedy,
    przepije kase i zaplaci jak dostanie swoja wyplate, tylko o pare dni za
    puzno, tutaj mamy taka sama sytuacje

    --
    Pozdro Harry
    gg 833844