  • Data: 2005-03-15 22:18:15
    Temat: Re: Art. 343 §2 k.c.
    Od: " 666" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Posiadacz nieruchomości podczas usuwania materiałów wzywa policję, tak nazwijmy to
    dla asysty, a krawężniki po
    przyjechaniu wyjeżdżają z mordą do... posiadacza nieruchomości o niszczeniu cuczego
    mienia i prawie go zakuwać w kajdany
    chcą :-o
    Potem oględziny i sąsiad pokazuje spękania, krawężnik autorytatywnie stwierdza, że
    'świeże' i dopytuje się z tezą
    sugerującą odpowiedź, czy wartość szód przekracza 250 zł...
    JaC