  • Data: 2023-05-29 11:56:59
    Temat: Re: Aresztowania polityczne w Holandii i Niemczech
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    poniedziałek, 29 maja 2023 o 09:14:24 UTC+2 ąćęłńóśźż napisał(a):

> [...]

    Weź no mi podkreśl tą "polityczność" - poza ew. tym, że coś się komuś zdaje.
    I zdecyduj się, czy chodzi o Holandię czy Niemcy.

    > I teraz wyobraź sobie, że u nas rząd aresztuje niekoniecznie zielonych, ale jakichś
    innych różowych, żółtych, czerwonych czy
    > tęczowych (niezależnie od tego, czy Ty i ja ich lubimy czy nie). Np. w Sejmie
    rodziców dzieci niepełnosprawnych.

    Nie muszę sobie wyobrażać, rządowa kulsoneria w PL nie tylko aresztowała, ale i biła
    pokojowo protestujących.
    I nic tu nie zostało wyjaśnione.
    Rodziców dzieci niepełnosprawnych w Sejmie się bali ruszyć, za dużo kamer, wykurzyli
    obiecankami i zbudowali barykady, żeby znów nie wleźli.
    W NL i DE - odróżnieniu od PL - zostanie to wyjaśnione. Możesz monitorować, a nawet
    mierzyć czas.