    From: "Rodrig von Falkenstein" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Areszt tymczasowy (dość długie)
    Date: Fri, 23 Jan 2004 23:49:01 +0100

    Użytkownik "lumhen" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:56d1.00000909.4011a037@newsgate.onet.pl...

    > Akta to miała na biurku i przy mnie je wertowała, ale bardzo pobieżnie

    To jej się nie chciało dobrze poszukać, zdarzają się leniwe krowy. Bo kazdy
    areszt po przetransportowaniu tam osadzonego wysyła do sądu kwitek z
    informacją że takiego a takiego mają na stanie. To musiało być w aktach.

    > Oszustwa internetowe (tak to określiła pani prokurator)

    Hmm... takiego przestępstwa w kodeksie chyba nie ma... Jedyne co mi się
    kojarzy to jakieś wyłudzenia przez internet, np sprzedawanie na allegro
    kartofli marki NOKIA. Może kradzieże numerów kart kredytowych? Ciekawe.
    Nigdy się z takim zarzutem nie spotkałem. Ale że areszt przy takim zarzucie?
    Dziwne. Przy rozboju, pobiciu to tak, ale przy oszustwie? No chyba, że się
    ukrywał (tzn Policja nie wiedziała gdzie jest), albo prokurator podejrzewa
    działanie w grupie przestepczej... albo miał pecha i trafił akurat na
    sędziego ekstremistę.

    > Czy spełania taki warunek? Do października otrzymywał bezrobotne, teraz
    jest na
    > moim utrzymaniu

    Zależy od sędziego. Jedni są liberalni i dają każdemu. Inni uważają, że
    nalezy się tylko w zupełnie skrajnych przypadkach. Trzeba próbować.

    > (czytać bez mamusi chyba potrafi?).
    > Serdecznie dziękuje za odpowiedzi ale ten sarkazm w ostatnim zdaniu.....:(
    > Syn jest bardzo nieśmiały, trudno nawiązuje kontakty i podejrzewam, że
    jest
    > ciężko przestraszony

    Przepraszam. Humor sądowy.
    A przestraszony na pewno jest. Każdy areszt, nawet najbardziej luksusowy to
    parszywe miejsce...

    RF