  • 1. Data: 2009-04-17 11:36:44
    Temat: Aplikacja komornicza - zdrowie
    Od: "c...@g...com" <c...@g...com>

    Witam ! Chciałbym w tym roku spróbować podejść do egzaminu na
    wspomnianą aplikację. Problem polega na tym, że wraz ze zgłoszeniem
    trzeba dostarczyć zaświadczenie o stanie zdrowia. I tu mam dwa
    pytania:

    1.Skąd je wziąć ?:)
    2. Jak to wygląda w praktyce ? Czy trzeba przejść jakieś badania ? I
    w jak dobrym stanie zdrowia trzeba być, żeby dostać taki kwit ?

    Byłbym bardzo wdzięczny za odpowiedzi.

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-04-17 11:55:02
    Temat: Re: Aplikacja komornicza - zdrowie
    Od: "BETON" <b...@m...pl>

    Użytkownik <c...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
[...]

    idziesz do swojej przychodzi, umawiasz sie na wizyte, otrzymujesz
    zaświadzczenie.
    Zazwyczaj zleceniodawca przygotowuje swoje zaświadczenie które lekarz tylko
    wypełnia.

  • 3. Data: 2009-04-17 12:17:12
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    c...@g...com pisze:
> [...]
    > 2. Jak to wygląda w praktyce ? Czy trzeba przejść jakieś badania ? I
    > w jak dobrym stanie zdrowia trzeba być, żeby dostać taki kwit ?

    A wiesz gdzie będzie ten egzamin i gdzie jest sekretariat?

    --
    animka

  • 4. Data: 2009-04-17 12:25:35
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 17 Apr 2009 14:17:12 +0200, animka napisał(a):

    > A wiesz gdzie będzie ten egzamin i gdzie jest sekretariat?

    Musisz wsiąść w autobus i przejechać parę przystanków ;-)
    MSPANC

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 5. Data: 2009-04-17 12:34:41
    Od: powolniak <p...@w...pl>

    BETON pisze:

    > idziesz do swojej przychodzi, umawiasz sie na wizyte, otrzymujesz
    > zaświadzczenie.
    > Zazwyczaj zleceniodawca przygotowuje swoje zaświadczenie które lekarz
    > tylko wypełnia.

    To nie dobrze bo niestety mam lekką astmę i pewnie mi takiego
    zaświadczenia nie wydadzą. :/

  • 6. Data: 2009-04-17 19:51:07
    Od: kauzyperda <l...@n...pl>

> [...]
    > 2. Jak to wygląda w praktyce ? Czy trzeba przejść jakieś badania ? I
    > w jak dobrym stanie zdrowia trzeba być, żeby dostać taki kwit ?

    Wez ze soba do lekarza cytryne!

    Testy zdrowotne na komornika wygladaja nastepujaco: dajesz lekarzowi
    polowke cytryny, on ja wyciska z calej sily ile tylko potrafi, pozniej
    ta wycisnieta cytyrne bierzesz ty i jak wycisniesz jeszcze pol szklanki
    soku, dostaniesz zaswiadczenie, ze mozesz byc komornikiem!

    --
    pozdr
    luck