  • 1. Data: 2009-04-17 12:03:14
    Temat: Czy ktoś z Was wygrał sprawę sądową z m.st. Warszawa o wejście w stosunek najmu lokalu komunalnego?
    Od: a...@i...pl

    Witam,

    Potrzebuje pomocy.

    Jestem wlaśnie w takim położeniu - mam sprawę sądową z m.st. Warszawa
    o wejście w stosunek najmu lokalu komunalnego.

    Proszę o kontakt osoby, które miały lub mają również do czynienia z
    takim problemem.
    Może przez wymiane doświadczeń, jakąś podpowiedz w jakiś sposób sobie
    pomożemy ?

    Proszę o odpowiedz na e-mail: a...@i...pl

    Serdecznie pozdrawiam,
    Agnesla