    From: "Bogusław Szelest" <w...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Apelacja nie dotarła do sądu okręgowego
    Date: Mon, 14 Jun 2004 22:19:26 +0200
    Sender: w...@p...onet.pl@pb214.bialap.cvx.ppp.tpnet.pl

    > To znaczy wy dostaliście apelację i odpis?

    Nie, no tylko odpis - no tak mi się zdaje. Poprostu mamy w ręku pismo
    zatytułowane Apelacje, treścią, pieczątkami itd., otrzymane z sądu, na które
    została wysłana odpowiedź do sądu okręgowego.

    > Jak nie ma apelacji, to wyrok już się uprawomocnił.

    > Nie.

    > "Niezwłocznie".

    > Jeżeli naprawdę nie ma apelacji, to mozecie udać się do sądu po klauzulę
    > wykonalności.

    Tylko, co tzn., że nie ma apelacji, skoro ma się ją w rękach i
    najprawdpodobniej została przyjęta w sądzie rejonowym. Nie ma jej tam, gdzie
    powinna być, najprowdopodbnie z winy sądu rejonowego, który jej nie
    przesłał. Chyba tego błędu nie da się wykorzystać. Ale jeśli tak, to by było
    miło i tylko jak to zrobić?

    W końcu to sąd rejonowy zawiadmia stronę o wniesionej apelacji. Pewnie nic
    się nie da wskórać z tą klauzulą wykonalności.

    > Podobno w Strasburgu już nie chcą rozpatrywać spraw z Polski. Teraz mają
    > być rozpatrywane w Polsce.

    Co? Już im się odechciało!? A my tu mamy tyle ciekawych spraw. Państwo
    nas... nie pieści, no to do kogo mamy się udać po ratunek - my biedne żuczki
    :-(

    Pozdrawiam i dzięki...