  • Data: 2005-10-19 22:42:00
    Temat: Re: Anulowanie gwarancji GSM-a ???
    Od: "jB" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Karta Gwarancyjna. Zapoznales sie z jej trescia?

    W zasadzie poprawnym byloby stwierdzenie "Odmowa naprawy" zamiast
    "Anulowanie gwarancji". Jednakze to sa tylko sformulowania jezykowe. Jesli
    autoryzowany serwis odmawia naprawy postepujac zgodnie z okreslonymi przez
    Producenta wytycznymi to niby czemu inny serwis mialby postapic inaczej.
    Skoro jeden nie podejmuje sie naprawy ani pozostali to tak jakby gwarancja
    zostala anulowana. Prawda?

    A telefon oczywiscie nie bylo nigdy zawilgocony a sam nie probowales
    zdejmowac np obudowy zeby sprawdzic co jest w srodku albo chociazby usunac
    pylkow kurzu, ktore nagromadzily sie na wyswietlaczu. Mam racje? ;)

    Nic nowego. Zdarza sie wszystkim.

    W intrukcji obslugi aparatow znajduja sie dokladne wytyczne sposobow
    korzystania.

    --
    jB