  • 1. Data: 2002-12-03 01:18:02
    Temat: Re: Antykoncepcja po stosunku
    Od: "Peter 'Mikolaj' Mikolajski" <c...@a...ow.pl>

    Ke'dem guerfel "Elita.pl" <b...@e...pl> ihn
    news:3DEC006A.9AEA4D72@elita.pl: takh oblivyn ihn aa'kua pl.soc.seks

    Witam wszystkich. To jest forward pewnego postu z pl.soc.seks.
    Zastanawiam się, czy punkt pierwszy może być rozumiany jako próba
    wyłudzenia, a punkt drugi jako groźba pobicia? Pytam poważnie, to
    nie jest żadne trollowanie - nie znam się na prawie, a bardzo
    chciałbym znać opinię kogoś znającego przepisy.

    --
    Sir Święty Mikołaj @ www.chrabja.pl
    <><> Izba Lordów pl.soc.seks <><>

  • 2. Data: 2002-12-03 10:51:58
    Od: "Marek Zachara" <m...@S...pl>

    Coz, czyzby nasz kochany 'elita.pl' w uznaniu slabosci swoich argumentow
    merytorycznych przeszedl do dziedziny w ktorej czuje sie 'silniejszy'? ;-)

    Ach gdzie te czasy gdy tacy ludzie tylko trollowali na grupie. Widze ze dzisiaj
    jeszcze trzeba przeniesc dyskusje do RL ;-))
    "... eeee co tam panie dyskutowac, przyp.... trzeba...."

    Marek

  • 3. Data: 2002-12-03 11:49:54
    Od: Krzysztof Kotkowicz <k...@h...jmg.com.pl>

    Marek Zachara wrote:
> [...]
    > jeszcze trzeba przeniesc dyskusje do RL ;-))
    > "... eeee co tam panie dyskutowac, przyp.... trzeba...."

    No ma misio puszysty pecha ;>
    Bo akurat na mnie trafil :>
    A raczej w tej dziedzinie to on sobie ze mna moze ;>
    w oponki 3 razy pierdnac ;>

    --
    + LANcaster + http://krkotkow.unixnetworks.org/~krkotkow +
    + k...@h...jmg.com.pl + +48 609 387 563 +

  • 4. Data: 2002-12-03 12:02:18
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Krzysztof Kotkowicz" <k...@h...jmg.com.pl> napisał w
    wiadomości news:3DEC9A62.58742B03@hoth.jmg.com.pl...

    > No ma misio puszysty pecha ;>
    > Bo akurat na mnie trafil :>
    > A raczej w tej dziedzinie to on sobie ze mna moze ;>
    > w oponki 3 razy pierdnac ;>

    Bądz mężczyzną! Podaj mu adres.

    Leszek

  • 5. Data: 2002-12-03 12:07:29
    Od: "Peter 'Mikolaj' Mikolajski" <c...@a...ow.pl>

    Ke'dem guerfel "Marek Zachara" <m...@S...pl> ihn
    news:cm2isa.18l.ln@moria.telperion.pl: takh oblivyn ihn aa'kua
    pl.soc.prawo

    > Coz, czyzby nasz kochany 'elita.pl' w uznaniu slabosci swoich
    > argumentow merytorycznych przeszedl do dziedziny w ktorej czuje
    > sie 'silniejszy'? ;-)

    Cóś mi tak wychodzi, ale jeśli ktoś chce sobie wyrobić zdanie, to
    niech poczyta cały wątek (jakieś 300 postów). Mnie naprawdę
    interesuje, czy tego typu teksty można zaliczyć do kategorii próba
    wyłudzenia i groźba pobicia (groźba karalna?).

    > "... eeee co tam panie dyskutowac, przyp.... trzeba...."

    To już nie moja działka, mi takich ofert nie składał ;o)

    --
    Peter 'Mikolaj' Mikolajski
    "I find your lack of faith disturbing"

  • 6. Data: 2002-12-03 12:14:35
    Od: Krzysztof Kotkowicz <k...@h...jmg.com.pl>

    Leszek wrote:
    > Bądz mężczyzną! Podaj mu adres.

    Zeby mnie wlascicielka na zbity pysk wywalila? :>
    Ona moze nie zrozumiec naszego grupowego poczucia humoru :>

  • 7. Data: 2002-12-03 20:10:41
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    Krzysztof Kotkowicz wrote:
    > Zeby mnie wlascicielka na zbity pysk wywalila? :>

    Prokurator też raczej nie zrozumie Twojego poczucia
    humoru, a właścicielka jak odbierze wezwanie z prokuratury
    i liścik z TPSA to też Cię wywali.
    Pajacujesz by ukryć swoje tchórzostwo i brak honoru, ale
    obawiam się, że na dobre Ci to nie wyjdzie.

    Tak czy siak czekam jeszcze do 23:30 na Twój adres, potem
    nadaję na poczcie list do prokuratury i zacznie się cyrk.
    Twój wybór, żebyś mi potem nie smęcił i nie płakał po grupach.

    zdrówka
    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700.htm

  • 8. Data: 2002-12-03 21:49:44
    Od: "PzKw_Panther" <pzkw_panther@(nospam)gazeta.pl>

    Krzysztof Kotkowicz <k...@h...jmg.com.pl> wrote in news:3DECA02B.83F0EDC6
    @hoth.jmg.com.pl:

    > Zeby mnie wlascicielka na zbity pysk wywalila? :>
    > Ona moze nie zrozumiec naszego grupowego poczucia humoru :>

    Moze to nie bedzie dokladna odpowiedz na glowny watek ale czasem mam wrazenie ze
    na pl.soc.seks osoby ktore sie tam swiezo pojawiaja czuja sadomasochistyczna
    potrzebe klocenia sie z Arkiem-Arnoldem (no ktores z tych imion chyba) a zwlaszcza
    w temacie aborcji czy tych tabletek poronnych.Nie wiem z czego to wynika:czy z
    checi przypobania sie stalym weteranom tamtej grupy czy po prostu z checi
    pokazania swojego czasami naprawde bezesensownego zdania w klotni z Arkiem-
    Arnoldem bo po prostu taka moda i tyle.Ja w ogole tego nie rozumiem...ktos uwaza
    ze aborcja jest ok,ktos uwaza ze to morderstwo i zapewniam ze nigdy,za cholere sie
    nie dogadacie.Jak bylem na 2 roku to na cwiczeniach z prawa karnego asystent
    wyraznie he he zabronil rozmow o karze smierci i aborcji bo nigdy sie nie dojdzie
    do wyposrodkowanej opinii godzacej przeciwnikow i zwolennikow.Ja tez tak uwazam.A
    to ze Arnold-Arek jest przeciw to jego sprawa,ma prawo obstawac przy swoim a to ze
    komus grozi czy rzekomo grozi to ja juz tego nie bede oceniac ale w wiekszosci
    wypadkow to hmmm rzekome czy prawdziwe grozenie jest po prostu wymuszane przez
    ludzi ktorzy ida za moda zeby zwalczyc "slawnego trolla Arka" (akurat dla mnie to
    zaden troll,tylko normalny facet ktory ma swoisty charakter ale nie mnie to
    oceniac).
    Takie jest moje zdanie,zreszta warto sie przyjrzec kiedy ktos wywoluje temat
    aborcji na pl.soc.seks i jak reaguje wiekszosc bywalcow grupy.Do niczego to nie
    prowadzi,a przeciez macie chyba ludzie KF-a wiec robcie z niego uzytek

    - PzKw Panther Pawel -
    - gg 2561349 -

  • 9. Data: 2002-12-03 23:00:36
    Od: "Peter 'Mikolaj' Mikolajski" <c...@a...ow.pl>

    Ke'dem guerfel "PzKw_Panther" <pzkw_panther@(nospam)gazeta.pl> ihn
    news:Xns92D9E865EA713pawelnjgwppl@193.42.231.152: takh oblivyn ihn
    aa'kua pl.soc.prawo

    > Takie jest moje zdanie,zreszta warto sie przyjrzec kiedy ktos
    > wywoluje temat aborcji na pl.soc.seks i jak reaguje wiekszosc
    > bywalcow grupy.

    Ten temat jest zakazany w oficjalnym FAQ grupy. Nie zmienia to
    faktu, że tutaj pytam o zupełnie inną rzecz, na którą niestety nikt
    nie odpowiedział. Byłbym wdzięczny za wyjaśnienie moich wątpliwości
    i nie rozbudowywanie wątku o potyczki osobiste...

  • 10. Data: 2002-12-03 23:11:58
    Od: "kachna.pl" <k...@p...onet.pl>

    Leszek wrote:
    >Bądz mężczyzną! Podaj mu adres.

    Chociaż Arek/Elita raczej po raz kolejny blefuje i nie przyjedzie,
    to IMHO podawanie adresu rozmówcy (w dodatku anonimowemu), który
    grozi pobiciem raczej świadczyłoby o braku rozsądku niż o męskości.

    A prawdziwy mężczyzna właśnie _nie_ ulega głupim prowokacjom! :)

    Kasia :)
    <mailto: kathreen3@poczta.onet.pl>
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl