  • 1. Data: 2002-12-02 23:56:11
    Temat: Praca sadow_rozpacz
    Od: "Jacek P. Urbanowicz" <j...@h...pl>

    Nic tylko usiasc i plakac :-(

    Sad wezwal mnie do uiszczenia wpisu.
    Wysokiego bo ponad 30 tys.
    Zlozylem wiec wniosek o zwolnienie z kosztow,
    zalaczaja PITy-5 (swoj i zony), z ktorych wynika, ze
    mamy rowny dochod, po ok. 9000 w okresie I-VIII.
    Pani sedzia odrzucila wniosek piszac w uzasadnieniu
    m.in., ze wykazalismy dochod ZA SIERPIEN po 9000 zl.
    i w zw. z tym nie ma podstaw. Podkreslila, ze kupilem
    luksusowy jej zdaniem samochod za 45 tys.zl.
    We wniosku zaznaczylem, ze takie (duze) auto jest mi
    konieczne do podjecia pracy.
    I co z tym fantem zrobic??? Bo nie mam
    34 tys. na oplacenie wpisu.

    pozdrawiam