    From: "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Alpinus..problem z reklamacja
    Date: Sat, 5 Apr 2003 20:46:05 +0200

    Użytkownik "PO" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:b457id$f66$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Kupilem rok temu kurtke w Alpinusie, dokladnie w Walbrzychu. Kurtka
    zaczela
    > sie rozpadac, zareklamowalem towar przez sklep w Warszawie, poniewaz teraz
    > jestem mieszkancem Warszawy. Wyslano kurtke do producenta i producent
    > naprawil. Po paru tygodniach wystapila sytuacja podobna. Znow
    zareklamowalem
    > kurtke. Alpinus odpisal jednak, ze
    > - nie znalazl opisane przeze mnie sytuacji
    > - moge reklamowac przez firme w ktorej kupilem, a wiec musze to zrobic w
    > Walbrzychu.

> [...]
    Jeżeli kupiłeś kurtkę w Wałbrzychu, a zareklamowałeś od razu w Warszawie,
    tzn. że na 100% od początku reklamowałeś kurtkę producentowi a nie
    sprzedawcy. Nie wiem, co ma do tego sklep. Nic mi nie wiadomo o wymogach ze
    zgłaszaniem się za pośrednictwem tego a nie innego sklepu. O firmie świadczy
    to źle i tyle.
    Jak ja rok temu reklamowałam kurtkę w Campusie, to nie miałam żadnych
    problemów, nawet nie bawili się w naprawy, tylko od razu zwrócili mi kasę.
    Zwróć się o pomoc do Federacji Konsumentów.
    Pozdrawiam,
    MArta