    From: Przemyslaw Osmanski <p...@c...gdzies.net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Allegro zwrot towaru
    Date: Sun, 14 Jan 2007 17:57:37 +0100

    SQLwysyn napisał(a):
    > A takie jak ty wypowiadania sie na tej grupie.

    Rozumiem ze popierasz sprzedawanie wszelkiego złomu na allegro,
    oszukiwanie kupujacych, wystawianie niepelnowartosciowego towaru itp. No
    coz, rozni sa ludzie...

    > Czego ??? Co to jest 'Żecz" ?

    Och Panie bezbledny, racz mi przebaczyc, ze narazilem Twe nieskazitelne
    oczy na ogladanie takiego potworka, którym pewnie dokonalem urazu Twego
    nieskalanego umyslu...

    > Co to znaczy 'wszystkie' ?

    Myslenie nie boli...

    > Bredzisz ... Osoba fizyczna osobie fizycznej gwarancję ? Obowiązek? ROTFL.
    > Jak nie znasz ustaw - w szczególności
    > USTAWA z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży
    > konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego. (Dz. U. Nr 141, poz.
    > 1176) to NIE ZABIERAJ GŁOSU.

    Zrozum jedna sprawe. Jesli ktos przywozi jakikolwiek towar z zamiarem
    sprzedazy/zarobku/handlu, to powienien zalozyc dzialanosc gospodarcza, a
    nie kombinowac. Moje znanie lub nie w/w ustawy w niczym nie zmienia
    faktu, ze sprzedajacy znalazl frajerow, ktorzy kupili
    niepelnowartosciowy towar bez jakichkolwiek gwarancji.
    Czym innym jest sprzedaz jednej sztuki (w domysle uzywanej) a czym innym
    sprzedaz wielu sztuk.
    Zaloze sie rowniez, ze nie spelnial on podstawowych warunkow
    dopuszczajacych towar do sprzedazy na terenie naszego kraju, takich jak
    chocby polska instrukcja obslugi.

    Dla mnie sprawa jest jasna. Ktos kombinowal jakby tu zarobic
    najmniejszym kosztem, a teraz sprawa sie posypala...

    W sumie nie ma problemu, urzadzenia zapewne mialy gwarancje w kraju
    zakupu. Niech odbierze towar, zawiezie do reklamacji tam gdzie kupil i
    pozniej odda naprawiony.

    pozdrawiam,
    Przemek O.