    Date: Wed, 15 Jul 2015 13:40:20 +0200
    From: m <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Allegro- negatyw i żądanie sprzedającego

    W dniu 15.07.2015 o 12:37, Maciek pisze:
    > Co to znaczy "żenująco beznadziejne" w kontekście zakupu słuchawek za
    > 30zł? Dźwięk miały nie dość soczysty? :-> Coś się z opisem nie zgadzało,
    > czy po prostu oceniłeś negatywnie, bo spodziewałeś się więcej (za 30zł)?

    Tak, spodziewałem się że będę miał mniej więcej to co w markecie kupię
    za 20zł, ale dostałem takie coś co bardziej przypominało słuchawki dla
    lalki niż słuchawki dla człowieka.

    Na przykład, że jak kupuję słuchawki, niezależnie od ceny, spodziewam
    się że wtyczka jack3.5 będzie pasować do gniazda jack3.5. A nie
    pasowała. Tj trzeba było użyć siły. I tak możnaby długo wymieniać.

    p. m.