eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoAllegro- negatyw i żądanie sprzedającego › Re: Allegro- negatyw i żądanie sprzedającego
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Maciek <m...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Allegro- negatyw i żądanie sprzedającego
    Date: Wed, 15 Jul 2015 12:16:38 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 22
    Message-ID: <mo5bu9$jlo$1@node1.news.atman.pl>
    References: <55a62bad$0$8390$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: host6-38.chomiczowka.waw.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1436955401 20152 82.177.157.38 (15 Jul 2015 10:16:41
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 15 Jul 2015 10:16:41 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:38.0) Gecko/20100101 Thunderbird/38.0.1
    X-Enigmail-Draft-Status: N1110
    In-Reply-To: <55a62bad$0$8390$65785112@news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:749303
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2015-07-15 o 11:45, Jingiel pisze:
    > Jak się ustosunkować do powyższego? Może mnie straszyć czymś takim?
    > Korci mnie, żeby mu napisać, że sprzedając towar w serwisie aukcyjnym
    > akceptuje jego regulamin, a w związku z tym ma świadomość, że jeśli
    > dostarczy zły towar to dostanie negatywny komentarz. Prosze o pomoc.
    Straszyć może, tylko co z tego? Inna sprawa, że przed wystawieniem
    komentarza masz całą gamę środków do rozwiązania problemu, tak by w
    efekcie być na tyle zadowolonym, żeby negatywa nie wystawiać.
    Pierwsza sprawa to zgłoszenie wgniecenia na pompie kurierowi - to
    przecież nie musi być wina sprzedającego, że kurier opakowania
    zmaltretował, choć oczywiście sprzedający odpowiada za jakość
    opakowania. Zgłoszenie do kuriera nic Cię nie kosztuje, a być może po
    prostu dostałbyś jakąś rekompensatę.
    Druga sprawa to niezgodności w opisie: jeśli sprzedający nie zareagował
    (może nie zauważył, bo skoncentrował się na sprawie wgniecenia), możesz
    rozpocząć na platformie Allegro spór (są do tego odpowiednie opcje) i tą
    droga sprawę rozwiązać.
    Komentarz, zwłaszcza negatywny, to według mnie sprawa ostateczna.

    --
    Pozdrawiam
    Maciek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1