  • From: "maroko" <m...@h...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Allegro - drugie życie pewnej kurtki
    Date: Tue, 09 Nov 2004 18:59:43 +0100

    ten drugi koles zawarl umowe kupna sprzedazy z tym pierwszym klientem wiec
    wg mnie nie ma mozliwosci domagania sie od niej czegokolwiek, przeciez stan
    kurtki mogl sie pogorszyc w wyniku uzywania przez pierwszego kupca.
    ona nie jest do niczego zobowiazana
    to tak ja kupilbym od goscia dwuletnie auto i powiedzial w salonie ze nie
    podoba mi sie zawieszenie albo tapicerka i prosze ja wymienic... jakas
    bzdura
    niech tego kolesia zignoruje...
    jedynie pierwszy kupiec moglby sie od niej czegos domagac, jak sam piszesz
    niczego nie zglaszal wiec sprawa zamknieta

    kodeks cywilny art. 70 ze znaczkiem 1 i nastepne
    kc art. 535 i nastepne