    From: zly <b...@N...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Allegro - czy to jest legalne?
    Date: Sat, 24 Oct 2009 19:42:24 +0200

    Dnia Sat, 24 Oct 2009 15:43:12 +0100, pmlb napisał(a):

    > To twoja sprawa. Mnie to ryba z od kogo kupuje, jak mi cena odpowiada i
    > warunki to kupuje a czy od osoby co napisze w opisie aukcji ze chce 300 czy
    > w aukcji to mi to zwisa. I tak musze te pieniadze wydac.

    No to wyobraź sobie, że robisz interesy z typkiem twojego pokroju, który
    dane słowo ma w dupie. Kupujesz od niego powiedzmy telefon. Niech będzie
    zę kupiłeś przez 'kup teraz' za 300zł. Wysyłasz gościowi pieniądze. Gościu
    po dwóch dniach mówi ci, że nie odda ci telefonu dopóki nie dasz mu jeszcze
    200zł, bo właśnie zmienił zdanie.

    > Ukrasc?
    > Zlapales go za reke? Co on ukradl?

    To był tylko przykład. W sumie nie dziwię się, że nie zrozumiałeś

    > A poza tym powiedz mi intersuja cie inni? Jesli tak do daj mi 100zl...

    Interesują jeśli mają wpływ na mnie. Czy to przez to, że np. wzrosną ceny
    na allegro, czy przez to, że trafię nieświadomie na oszusta zanim zostanie
    wyeliminowany.

    > Bo wiesz ja mam gdzies innych, tak jak inni maja mnie gdzies. Dlaczego wiec
    > martfisz sie o innych - kolejny swiety?

    Martfię się o siebie...

    > Jest zazdrosc, ze inni potrafia ty nie!

    Rotfl. Potrafi, tyle, że nie zgodnie z zasadami. Tak potrafi każdy, tylko
    nie wszyscy się zniżają do tego poziomu.

    --
    marcin