    From: "pmlb" <p...@d...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Allegro - czy to jest legalne?
    Date: Sat, 24 Oct 2009 15:43:12 +0100

    > Choćby dlatego, że zgodziłeś się na to podpisując regulamin. Ale jak widać
    > robisz z gęby cholewę i twoje słowa można sobie wsadzić. Nigdy bym nie
    > chciał z kimś takim robić interesów.

    To twoja sprawa. Mnie to ryba z od kogo kupuje, jak mi cena odpowiada i
    warunki to kupuje a czy od osoby co napisze w opisie aukcji ze chce 300 czy
    w aukcji to mi to zwisa. I tak musze te pieniadze wydac.

    > Ty nie płacisz allegro odbije sobie na innych. W ogóle po co płacić za
    > cokolwiek, skoro można to ukraść? W imię jakichś śmiesznych zasad?

    Ukrasc?
    Zlapales go za reke? Co on ukradl?
    A poza tym powiedz mi intersuja cie inni? Jesli tak do daj mi 100zl...
    Bo wiesz ja mam gdzies innych, tak jak inni maja mnie gdzies. Dlaczego wiec
    martfisz sie o innych - kolejny swiety? Chcesz byc lepszy od JPII? To taki
    nowy polski sport martwic sie na zapas o innych?
    A o tych oszukiwanych przez panstwo, banki, urzedy - sie nie martwisz?

    > A nie jest? Umawia się z allegro na jakiś układ, a potem robi ich w
    > balona.

    Chyba zaplacil za ta zlotowke prawda?
    A Allegro i Polskie Prawo nie zabrania mu pisac w opisie, ze chce 300zl.
    Wiec gdzie jest oszustwo?
    Jest zazdrosc, ze inni potrafia ty nie!
    Polacy to strasznie zawistny narod, za 5 groszy pojdzie i cie podpierdoli do
    skarbowki...