  • From: "pmlb" <p...@d...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Allegro - czy to jest legalne?
    Date: Fri, 23 Oct 2009 19:54:26 +0100

    "zly" <b...@N...fm> wrote in message
    news:l1kpwpbulmbc$.dlg@piki.fixed...

    > To, że inni uczciwi nie unikają kosztów.

    To wylacznie ich sprawa - prawda? Czy ktos ich zmusza do nieponoszenia
    kosztow?
    Zawsze jak im sie nie widzi moga nie handlowac na allegro.

    > Korzysta z tego, że allegro
    > udostępnia mu wielomilionową widownie? Niech płaci.

    Skoro mozna to obejsc to dlaczego nie? Wytlumacz mi dlaczego musze placic za
    cos za co placic nie musze? Czy ja mam byc wolontariuszem - bo ty tak
    chcesz...

    > Jeśli oszukuje tu, to
    > pewnie za którymś razem oszuka też kupującego. Chce za darmo? To niech
    > idzie na świstaka.

    Juz wydales nad nim sad, ze jest oszustem? A moze po prostu skorzystal z
    takiej mozliwosci jaka daje allegro?
    I juz wiesz, ze bedzie oszukiwac.. dla ciebie kazdy ma udowodnic niewinnosc.