  • Date: Sun, 17 Sep 2006 09:56:26 +0200
    To: Pika <r...@o...pl>
    Subject: Re: Allegro a przetw. danych os. przez Sprzedajacego
    From: Jurko <n...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo

    Dnia 14-09-2006 o 19:34:48 Pika <r...@o...pl> napisał:

    > Witam
    >
    > Intruguje mnie pewna sprawa - otoz jak dotad u zadnego sprzedajacego na
    > Allegro nie znalazlem w opisie aukcji lub na stronie O mnie wzmianki o
    > zgodzie kupujacego na przetwarzanie danych osobowych. Wnioskuje, ze wobec
    > tego reguluje to regulamin Allegro, choc nie doszukalem sie w nim jasnego
    > zapisu, ze Kupujacy kupujac przedmiot zgadza sie na udostepnianie przez
    > Allegro swoich danych osobowych Sprzedajacemu (i w jakim celu) oraz o
    > prawie
    > do ich usuniecia/modyfikacji zarowno w bazie danych Allegro (co
> [...]

    Ustawa o ochronie danych osobowych. Polecam. I do tego jeszcze zainteresuj
    sie informacja która mowi o sprzedaży. Podpowiem. Jesli cos sprzedajesz to
    musisz wystawic fakture, paragon lub jest ta sprzedaż potwierdzona umowa.
    Wtedy nie musisz rejestrowac zadnej bazy danych gdyz nie podlega taka
    transakcja pod ustawe. POdpowiem dalej. Jesli bedziesz chcial swoim
    kupujacym podeslac info o nowo wystawionym towarze ... to juz sie zastanow
    nad rejestracja bazy danych.

    pozdrawiam

    Jerzy