    From: Janusz <j...@n...automex.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Allegro - JESTEM W SZOKU !?!!
    Date: Thu, 26 Feb 2004 13:43:48 +0100

    Jacek Placek wrote:

> [...]
    Ja kiedys otrzymalem paczke, lecz w srodku byla deska i styropian. Na
    szczescie otworzylem ją przy okienku na poczcie (wczesniej musialem
    zaplacic pobranie - okolo 130zl) Na poczcie poprosilem o oswiadczenie o
    zawartosci paczki. Ponadto okazalo sie, ze adres zwrotny na paczce byl
    falszywy. Prawdziwy byl na zwrotnym przekazie, ktory pomimo oczywistego
    oszustwa poczta wyslala do oszusta. Oczywiscie adres i nazwisko oszusta mi
    udostepnili.
    Nastepnie spedzilem troche czasu na policji, pozniej ze 20 telefonow po
    roznych komendach i sadach i gosc dostal kare 2 lat w zawiasach i nakaz
    oddania wszystkim kasy w ciagu 1,5 roku (oszukal tak kilkanascie osob).
    Wiec mysle, ze nie warto odpuszczac. 130zl nie jest duza kwota, ale 2lata w
    zawiasach i zwrot kasy jest juz jakas nauczka dla tego czlowieka.
    Wada naszego systemu prawnego jest totalny burdel - trzeba sprawy samemu
    caly czas pilnowac bo umorza. Pomijam fakt, ze po przejsciu moich
    dokumentow przez pare komend i sadow moje dane osobowe zostaly niezle
    poprzekrecane - doceniam poczte, ze listy do mnie jeszcze dochodza :-)

    P.S.
    Deske, pudelko i styropian policja zatrzymala jako dowod rzeczowy :-)
    --
    pozdrawiam,
    Janusz