    From: Paul <paul1981@ANIHILUJ_TO.interia.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Allegro - JESTEM W SZOKU !?!!
    Date: Wed, 25 Feb 2004 07:32:21 +0100
    Sender: h...@a...com

    On Tue, 24 Feb 2004 23:14:29 +0100, "Michał Kostrzewa"
    <m...@B...pl> wrote:
    >Ok. Jest to jakies wyjscie.Ale ja jestem zupelnie zielony w tej kwestii.
    >Mozesz mi powiedziec jak to jest z kosztami. Czy mi sie oplaca za te 800zl?
    >Czy moge miec jakiegos adwokata z urzedu czy cos? Bo rozumiem ze jak on
    >przegra to placi koszty sadowe itd. A czy za dojazdy tez mi zwroca ? Jak to
    >jest ? Zeby nie wyszlo ze wyjdzie mi to drozej niz 800zl.

    Pewnie powiedza, ze zalezy od sadu ;-)

    Moze i 3 lata zabawy. Czy to jest warte tylu nerwow za takie grosze,
    to juz Twoja sprawa. IMHO bardziej oplacalne i przyjemniejsze jest
    poswiecenie tego czasu na wypoczynek albo na zarabianie pieniedzy. No
    ale moze zablysnie w Tobie wojownik sprawiedliwosci ;-) Poza tym nie
    wiesz na kogo trafiles. Moze malolat, a moze bandyta, ktory zna Twoj
    adres.

    Wniosek na przyszlosc... patrzec ile pozytywow ma i KONIECZNIE:
    a.) sprawdzic co gosc sprzedaje aktualnie,
    b.) ogladac ostatnie transakcje za ktore otrzymuje gosc pozytywy,

    To sa wazne rzeczy. Nie tylko chodzi o oszustwa, ale i o sprawdzenie
    z Twojej strony czy nie trafiles na jakiegos zlodzieja/pasera. Bo jak
    trafiles, to pewnego dnia Pan Policjant moze i zapukac do Ciebie. A po
    co Ci to? Zreszta to Twoj obywatelski obowiazek (jako wojownika
    sprawiedliwosci zwlaszcza) by nie kupowac towarow dziwnie tanich.

    P.S. Poza tym Allegro to bardzo fajne miejsce dla roznorodnych
    zakupow. Znacznie legalniejsze i jezeli ktos ostrozny - to nawet
    znacznie pewniejsze niz takie miejsca jak gielda kolo Stodoly czy
    Wolumen.

    Paul
    "...Look at the Latvian's attitude. They even hate asparagus.
    'Falck Apsargs' Who has something against asparagus?..." J.K.