  • 11. Data: 2004-08-13 14:40:34
    Temat: Re: [Allegro] Czy aby napewno kupiłem samochód
    Od: rogus <r...@t...spammer.pl>

    http://mozillapl.org

  • 12. Data: 2004-08-13 14:43:24
    Od: "Jaroslaw Soja" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Slayer" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:cfij8p$htr$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > no można oczywiście, ale czy przypadkiem do tego nie trzeba woli obu
    > stron???
    > lub conajmniej zastrzeżenia w umowie że jedna ze stron może od niej
    > odstąpic...

    Co mi zrobisz, jak mnie zlapiesz?

    Jakie sa realne mozliwosci zmuszenia drugiej strony do sprzedania samochodu
    za 11 zl?
    Nie traktujmy tego jak casus, tylko "sprawa z zycia wzieta".
    Patrzac na to w ten sposob uwazam, ze "zwyciezca" aukcji powinien sobie
    odpuscic.

  • 13. Data: 2004-08-13 15:14:07
    Od: "Slayer" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Jaroslaw Soja" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Nie traktujmy tego jak casus, tylko "sprawa z zycia wzieta".
    > Patrzac na to w ten sposob uwazam, ze "zwyciezca" aukcji powinien sobie

    pewnie że masz rację, ale prawo jest prawo i ciekawy jestem jak ten
    sprzedawca by się wybronił...
    człowiek chce odpuścić, ale sprzedawca mu naubliżał więc nie dziwię się jego
    pytaniu...

  • 14. Data: 2004-08-13 15:29:27
    Temat: Re: Odp: [Allegro] Czy aby napewno kupiłem samochód
    Od: "Realista" <R...@n...o2.pl>

    Wylicytujs sobie jeszcze jednego passata od tego goscia
    http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=29589529

    Bardzo podobny
    Bedziesz mial 2 za 11011pln

  • 15. Data: 2004-08-14 20:16:48
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 13 Aug 2004, Artur Ch. wrote:

    >+ Dnia 13 sie o godzinie 10:44, na pl.soc.prawo, Konrad napisał(a):
    [...]
    >+ Nie tyle myli się w cenie - to nie potrafi zredagować licytacji :D
    >+ Ale nie ma się co dziwić:
    >+ http://moto.allegro.pl/show_user.php?uid=2307585

    ...znaczy: "dorobił się negatywa" ? ;)

    pozdrowienia, Gotfryd