  • Data: 2005-02-25 09:39:17
    Temat: Re: Alkohol na parkingu i alkomat
    Od: "monika" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    To nieznacznie to było 0,06 czyli razem 0,56 - niby nic a jednak dużo. I tak
    sie dziwie że nie miałem więcej, na alkomatach nielegalizowanych dziś
    zrobiłem próbę - po godzinie po wypiciu 120 ml wódki miałem 0,7 promila.

    Policjanci niestety widzieli jak podjeżdżam - czekali jakieś 100-200m dalej
    pewnie na jakiegoś jelenia, w życiu mi do głowy nie przyszło że mogą się o
    coś takiego doczepić. Mało tego, pewnie widzieli jak opróżniamy tą ćwiartkę
    w aucie. Zaznaczam jeszcze raz, że silnik został wyłączony a kluczyki ze
    stacyjki wyciągnięte zaraz po zaparkowaniu.

    Dzięki za komentarz,

    Jacek