  • Data: 2005-02-25 09:53:57
    Temat: Re: Alkohol na parkingu i alkomat
    Od: "monika" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Poważnie nie można siedzieć sobie w samochodzie i popijać piwka? muszę
    > spuścić powietrze z kół czy blokadę skrzyni biegów założyć żeby mnie nie
    > zwinęli?

    Najlepsze jest to, że od paru ładnych lat nawet pod domem imprezujemy w
    samochodzie - chodzi o to ze w samochodzie można muzy posłuchac tak trochę
    głośniej niż w domu.
    Do tej pory gdy podchodzili policjanci, a zdarzało sie to parę razy, po
    prostu pytali się co robimy. Odpowiadałem że imprezujemy tu, bo nie chcemy
    zakłucac spokoju sąsiadom (zgodnie z prawdą), oni sprawdzili dokumenty i
    było spoko. Czasem z nimi pożartowaliśmy, był luzik. A teraz, po tym numerze
    jestem nadal w szoku i nie wiem co o tym myśleć i co robić.

    Jacek