    From: "bzyku" <b...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Alimenty w trakcie trwania malzenstwa?
    Date: Tue, 4 May 2004 09:50:40 +0200

    > Oczywiście, że możesz. Wystarczy zwykły pozew (podajesz kogo pozywasz i o
    co -
    > podaj kwotę lub % zarobków żony, których się domagasz). Podaj uzasadnienie
    tzn,
    > wykaż, jakie są koszty utrzymania dziecka, załącz zaświadczenie o swoich
    > dochodach - zakładam, że nie są horrendalnie wysokie ? Ale nawet w takim
    > przypadku Sąd zasądzi coś dla dziecka od matki. Nie jest przy tym ważne
    ile
    > zarabia matka, ale ile MOGŁaBY zarobić wykorzystując swoje możliwości
    czyli
> [...]

    A jezeli ja juz nie pracuje w obecnym zakladzie pracy a jeszcze nie pracuje
    w nastepnym?(zwolnilem sie sam ,bo mam zalatwiona lepsza prace,jednak termin
    zatrudnienia troszke sie przesunal) Do Urzedu Pracy nie moge sie jeszze
    zarejestrowac bo nie mam jeszcze swiadectwa pracy.Tak, ze obecnie nie mam na
    ta chwile zadnych dochodow.