eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoAlimenty w czasie trwania zwiazku malzenskiego - nowe pytania (dlugie jak cholera) › Re: Alimenty w czasie trwania zwiazku malzenskiego - nowe pytania (dlugie jak cholera)
    From: "witek" <i...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Alimenty w czasie trwania zwiazku malzenskiego - nowe pytania (dlugie
    jak cholera)
    Date: Tue, 8 Nov 2005 14:01:46 +0100

    "Johnson" <j...@n...pl> wrote in message
    news:dkq6kp$gkd$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Już tylko to wystarczy by stwierdzić że jesteś kłamczuchem co do swoich
    > dochodów. W ugodzie zgodziłeś się na więcej niż według twoich papierków
    > zarabiasz.

    A wyobraź sobie, że nie jestem kłamczuchem. Przedłożyłem bilans za
    ostatnie 3 miesiące (akurat jeden z nich był ze stratą) i dodatkowo PIT
    zeszłoroczny. Nie zgodziłem się na wyższe alimenty niż moje dochody -
    porównaj jeszcze raz uważnie te kwoty! W cytowanym przez Ciebie tekście nie
    ma kwoty jaka została zasądzona (przypomnę: 2500).

    > Jak była ugoda, to jaki wyrok. Coś mieszasz.

    Niewiem. Jestem laikiem w tych sprawach. Powtarzam to, co powiedziała
    sędzina. Może nie wyrok, a postanowienie? HGW, w każdym razie żona wyszła z
    papierem, a ja bez...

    > To będzie przegrywać.

    Czy jak będzie przegrywać, to ona będzie ponosić koszty sprawy, czy
    nadal ja, jako pozwany?