  • 1. Data: 2003-10-14 19:52:32
    Temat: Alimenty na żonę
    Od: "mardan" <m...@o...pl>

    Witam wszystkich grupowiczów,
    Mam następujący problem:
    Obecnie rozwodzę się z moją żoną, płacę od ponad roku alimenty na nasze 2 i
    pół letnie dziecko oraz na żonę. Na jak długi okres muszę płacić alimenty na
    żonę, zważywszy fakt, że jestem na rencie (całkowicie niezdolny do pracy) a
    żona jest zdolna do pracy.
    Z góry dzięki za odpowiedź.
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 2. Data: 2003-10-15 10:21:29
    Temat: Re: Alimenty na żon
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    Użytkownik "mardan" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    na
    > żonę, zważywszy fakt, że jestem na rencie (całkowicie niezdolny do pracy)

    Tak długo, aż sąd orzeknie inaczej.

    --
    Depi.

  • 3. Data: 2003-10-17 13:05:05
    Temat: Re: Alimenty na żonę
    Od: "nvjaj1py" <n...@n...e-wro.pl>

    Użytkownik mardan <m...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bmhk5o$o0r$...@a...dialog.net.pl...
> [...]
    na
    > żonę, zważywszy fakt, że jestem na rencie (całkowicie niezdolny do pracy)

    mozna zalozyc sprawe o uchylenie obowiazku alimentacyjnego wobec zony do tej
    wlasnie sprawy przedstawiajac swoja sytuacje lub obnizenie zasadzonej kwoty
    oczywiscie w odpowiedzi na pozew ,ktory prawdopodobnie juz otrzymales

    Sandra