    From: "Sandra" <d...@w...pl.pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Alimenty na tesciowa!!
    Date: Tue, 26 Mar 2002 22:13:13 +0100

    > Wszystko ok.Ale wydaje mi sie ,biorac rozwod z zona,bede placil
    > alimenty na dziecko.A na tesciowa tez??
    > Przeciez ona bedzie dla mnie obca kobieta.Interesuje mnie to czy
    > te alimenty po rozwodzie dalej beda mnie meczyc(oczywiscie na
    > tesciowa)??Czy beda ciazyc tylko na bylej zonie??

    przeczytasz dokładnie zawartą treść dot. kto jest zobowiązany do
    alimentacji odp. na twoje pytania . Wydaje mi się ,że nigdy tego orzeczenia
    nie miałeś w ręku . A jeśli pomyłka jakiegoś młodego asersora nie wiem ,
    więc proponuje przeczytanie ugody .Jeśli jest tak jak ty mówisz ?????
    należy uchylić to orzeczenie ... A jeśli nie jesteś ujęty w zawartej treści
    ( myśle ,że tak ) tylko twoja żona ... To odp. masz jasną .
    Sandra