  • Data: 2003-05-25 10:11:12
    Temat: Re: Alimenty na ojca - alkoholika.
    Od: "Ali Gator" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomek Stawarz" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:bapdot$f9d$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Generalninie sie zgadzam, ale ...
    > przeciez autor watku kozystal z pieniedzy "od ojca", nieprawdaz ?
    > To nie ma znaczenia ze za niezdolnego do placenia ojca placil FA.

    A co w przypadku, gdy dziecko nie dostawało alimentów wcale? Matka pewnej
    mojej znajomej uniosła się kiedyś honorem i nie domagała się pieniędzy od
    jej ojca gdy ten poszedł w świat. Nie było żadnej sprawy o alimenty, nikt do
    nich nie dokładał.
    Pytam, bo 30-letnia dziś kobieta ma teraz spore obawy czy jej tatuś sobie o
    niej teraz nie przypomni...

    Pzdr

    A.