    From: "Józek" <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Alimenty na ojca?
    Date: Tue, 20 Jan 2004 07:54:08 +0100
    Sender: f...@p...onet.pl@nat.gate.tkk.pl

    > Jesli dobrze licze masz 25 lat - 6 lat odkad nie masz kontaktu z ojcem
    > czyli zostalo 19 lat kiedy utrzymywales kontakt i nawet jak Ci sie teraz
    > wydaje ze jestes szczesliwym mezem :) i wydaje Ci sie ze bedziesz
    wspanialym
    > ojcem to Ci sie tylko wydaje to jest twoj ojciec i o tym pamietaj jak
    > bedziesz kiedys podcieral pupe swojemu dziecku czy dawal mu jesc i
    zarywal
    > noce wtedy pomyls o swoim tacie i pomysl ze tobie tez dziecko kiedys moze
    > powiedziec spadaj i pomimo tego dalej bedziesz dawal mu jesc i bedziesz
> [...]

    Mi tez brak slow, ty w utopi zyjesz? Czy uwazasz ze gdyby on sie normalnie
    zachowywal to zadawalbym teraz takie pytania? NIGDY nie mialem kontaktu z
    ojcem niezaleznie od tego czy byl trzezwy czy nie. Jakbys od swojego ojca
    uslyszala i to wielokrotnie ze "nie jestes juz jego dzieckiem" i "zebym
    spier&**" to moze zmienilabys zdanie. W zyciu nie dal zlamanego grosza na
    rodzine, nigdy sie mna nie interesowal, leczenia nie chcial podjac bo mu
    bylo dobrze (po przymusowym odwyku od razu wrocil do koleszkow). Matka
    meczyla sie z nim tak dlugo bo bawiala sie reakcji na rozwod. Dopiero jak
    mialem 16 lat matka odwazyla sie na ten krok. Ehhh... Zanim zaczniesz
    oceniac innych pomysl troche...