  • 61. Data: 2005-06-13 19:15:43
    Temat: Re: Alimenty na dziecko dla starszej kobiety, ktora widzialem kilka razy.
    Od: "idiom" <i...@w...pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:d8ke5p$618$1@inews.gazeta.pl...

    > ale to jest prawda, skoro babka zapewnia go iz sie zabiezpieczyla a w
    > rzeczywistosci tak nie bylo,
    > to w panstwie prawa powinno(mowie powinno a, nie jest, wiec prosze nie
    > cytowac art jednoczesnie obrazajac mnie)
    > to byc traktowane jako wyludzeni pieniedzy (w tym przypadku alimentow).

    tylko z dowodami mogłoby być ciężko :(

    ;)

    pozdr

    Monika

  • 62. Data: 2005-06-13 19:34:29
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: SQLwysyn [Mon, 13 Jun 2005 18:33:35 +0200]:

    > A szanowna twoja mamusia aby nie oskubala tatusia?
    > A moze zostales niepokalanie poczęty ?

    No w sumie to o ile mi wiadomo, to moja mamusia tatusia
    nie oskubywala. Mimo, ze niepokalanie poczeta nie jestem.

    Jaka jest Twoja definicja oskubania?

    Kira

  • 63. Data: 2005-06-13 19:38:36
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: idiom [Mon, 13 Jun 2005 19:56:44 +0200]:

    > A jakie dowody Ty zbierasz, ciupciając się z facetami ? ;)
    > (sorry, nie poczuj się przypadkiem urażona)

    Sie nie czuje :) I wlasnie o tym mowie: tego nie idzie nijak
    udowodnic ani na tak, ani na nie. Dlatego IMO zakladanie, ze
    jak baba mowi "ciupcial!" to on ciupcial, jest na wyrost. Bo
    on, posiadajac takie same dowody (czyli: zadne), kiedy powie
    "nie, nie ciupcialem!" jest zdaje sie lekko olewany?

    Sadze, ze znacznie bardziej fair byloby, gdyby urzadzic to
    ciutke inaczej: jak kobieta sklada taki pozew, to tatusia sie
    defaultowo na badania wysyla. Jesli jest tatusiem mimo, ze
    sie wypieral -- to on placi. Jak nie jest, a babka chciala
    go wrobic -- placi kobieta. Nie logiczniej by bylo?

    Kira

  • 64. Data: 2005-06-13 19:41:42
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Kira wrote:

> [...]
    > sie wypieral -- to on placi. Jak nie jest, a babka chciala
    > go wrobic -- placi kobieta. Nie logiczniej by bylo?

    no prawie dobrze, z tym, że nie ma czegoś takiego jak potwierdzenie
    ojcostwa.
    Da się tylko zaprzeczyć.
    Czyki jak badania zaprzeczają to płaci ona, jak badanie niezaprzeczają
    to dalej nie wiadomo, czy to on, czy nie.

    Fakt, że od razu mamy mniej przypadków do rozpatrzenia.

  • 65. Data: 2005-06-13 19:49:58
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    Kira napisał/a:
> [...]
    >sie wypieral -- to on placi. Jak nie jest, a babka chciala
    >go wrobic -- placi kobieta. Nie logiczniej by bylo?
    Może.:-)
    Warto jednak dodać, że w większości krajów Europy jest to rozwiązane
    inaczej - kobieta może złożyć pozew o dochodzenie ojcostwa tylko raz i
    jeśli ma kilku kandydatów musi ich podać wszystkich.
    I dlatego tam wykluczenia są bardzo rzadkie.
    A u nas?
    Można pozywać kolejnych do skutku.:-)

  • 66. Data: 2005-06-13 20:00:26
    Od: "idiom" <i...@w...pl>

    Użytkownik "P. Z." <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    > po urodzeniu dziecka zaczela nalegac,

    A tak z czystej ciekawości - w jakim czasie od waszych kontaktów urodziło
    się dziecko ?

    pozdr

    Monika

  • 67. Data: 2005-06-13 22:37:19
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "idiom" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    > wiadomości news:d8ke5p$618$1@inews.gazeta.pl...

    > tylko z dowodami mogłoby być ciężko :(
    >
    > ;)

    dla chcacego nic trudnego :-)

    P.

    --
    Gość: "Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert: "Słyszałem, że najskuteczniejszy jest środek d..y."

  • 68. Data: 2005-06-13 22:40:11
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Nota bene, a jak miałaby hiva, to co by mu dało to jej zabezpieczenie?...

    hiva ? :-)

    P.

  • 69. Data: 2005-06-14 01:05:21
    Od: "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

> [...]
    > Czyki jak badania zaprzeczają to płaci ona, jak badanie niezaprzeczają
    > to dalej nie wiadomo, czy to on, czy nie.

    W przypadku porównywania grup krwi tak jest - można zaprzeczyć taką
    możliwość, nie można potwierdzić. Ale w przypadku badań DNA
    prawdobodobieństwo określenia, czy TEN osobnik jest ojcem jest bardzo
    bliskie pewności (niektórzy uważają, że pewne).

    L.

  • 70. Data: 2005-06-14 10:22:54
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    SQLwysyn <s...@s...pl> napisali:

    > Za takie poglady powinienies od wszystkich matek na tej grupie dostac
    > wirtualnie w mordę.

    Chyba raczej ty, skoro uwazasz, ze lapia facetow metoda na dziecko.
    Ja zakladam, ze matki na tej grupie sa odpowiedzialne i nie sa
    klamczuchami.
    A pozostaje faktem, ze nasze prawo umozliwia podobne naduzycia, i ze sa
    one powszechne. Jesli to dla ciebie taka niespodzianka, kto moze wreszcie
    wyjdz spod klosza.

    > A szanowna twoja mamusia aby nie oskubala tatusia? A moze zostales
    > niepokalanie poczęty ?

    Zostalem poczety raczej noramalnie. O poczeciu mojego syna tez decydowalem
    razem z zona. A ty dopuszczasz tylko dwie wersje - wpadke, albo boska
    interwencje?

    . KRZYZAK jacek.krzyzanowski maupa pkpik.pl .
    . Skierniewice .