  • 51. Data: 2005-06-13 17:09:19
    Temat: Re: Alimenty na dziecko dla starszej kobiety, ktora widzialem kilka razy.
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:d8ke5p$618$1@inews.gazeta.pl...

    > ale to jest prawda, skoro babka zapewnia go iz sie zabiezpieczyla a w
    > rzeczywistosci tak nie bylo

    Powiem tak - nie ma srodków antykoncepcyjnych dających 100% pewnosci, nie
    licząc chyba szklanki wody zamiast. Poza tym przy przygodnych kontaktach
    seksualnych jak to zauwazyla Monika nalezaloby we wlasnym zakresie pomyslec
    o zabezpieczeniach aby a) nie znalezc sie w sytuacji autora wątku, b) nie
    wyladowac po paru latach na cmentarzu w wyniku AIDS

    HaNkA

  • 52. Data: 2005-06-13 17:44:10
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx>

    *Kira* wrote in <news:d8j932$gpk$1@nemesis.news.tpi.pl> :

    > Nasze prawo defaultowo zaklada, ze jak facet ma okazje
    > przespac sie z baba to na pewno sie przespi? ;)

    chyba nasze prawo wychodzi z takiego podejscia, że trzeba każdemu
    dziecku zapewnić ojca. ;)

    --
    Jeśli mówisz do boga - to jest modlitwa.
    Jeśli bóg mówi do Ciebie - to nazywa się schizofrenia paranoidalna.

  • 53. Data: 2005-06-13 17:51:50
    Od: "idiom" <i...@w...pl>

    > A podobno mamy równouprawnienie. No to tę kwtoę należałoby podzielić na
    > pół, bo przecież matka też ma to dziecko utrzymywać, a nie tylko ojciec.

    Ale istniej cos takiego jak osobista piecza, która może w części lub
    całkowicie zaspokajać obowiązek alimentacyjny.

    Rozumiem, że mamusia ma dzidziusia niańczyć, najlepiej - karmić piersią (bo
    najtaniej), nosić po nocach, gdy ryczy, a tatuś wystarczy jak odpali 50%
    kosztów utrzymania...

    Monia

  • 54. Data: 2005-06-13 17:52:55
    Od: "idiom" <i...@w...pl>

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>
    napisał w wiadomości news:d8joo5$fr7$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Kolejna rzecz - to lekarstwa - moj dzid byl okazem zdrowia. Ale bywaja
    > dzidki i chorowite i alergiczne, ktore wymagaja specjalnego jedzenia oraz
    > traktowania co moze byc droższe w utrzymaniu

    Dorzuć jeszcze Hanka częściowe pokrycie kosztów mieszkania, prądu, wody,
    gazu, bo obowiązek alimentacyjny i to obowiązuje...

    pozdr

    Monika

  • 55. Data: 2005-06-13 17:53:36
    Od: "idiom" <i...@w...pl>

    napisał w wiadomości news:d8k4ag$f8f$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > I idac dalej tym tropem nalezałoby dodac do tego połowe czynszu, oplat
    > eksploatacyjnych, prądu, gazu etc. Bo dziecko tez mieszka, 'zużywa" prąd,
    > wodę i gaz :-)

    Sorry, nie doczytałam ;)

    pozdr

    Monika

  • 56. Data: 2005-06-13 17:54:54
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    Kira napisał/a:
    >No dobra, ale mnie w sumie tez intryguje czemu to on musi
    >udowadniac ze sie z nia nie ciupcial, a nie ona ze sie
    >z nia jednak ciupcial?
    >
    >Nasze prawo defaultowo zaklada, ze jak facet ma okazje
    >przespac sie z baba to na pewno sie przespi? ;)

    Chodzi o interes dziecka, żeby miało prawnych oboje rodziców.:-)

  • 57. Data: 2005-06-13 17:56:41
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    Jacek Krzyzanowski napisał/a:
    >Czy teraz nie wystarcza wykluczenie ojcostwa na podstawie grupy krwi?
    >A jesli sie nie da, to dopiero DNA?
    Zazwyczaj tak powinno się robić - wpiewr serologia antygenów erytrocytów
    (nie tylko AB0 i Rh:-)), potem HLA i polimorfizm DNA.

  • 58. Data: 2005-06-13 17:56:44
    Od: "idiom" <i...@w...pl>

    Użytkownik "Kira" <c...@-...pl> napisał w wiadomości

    > No dobra, ale mnie w sumie tez intryguje czemu to on musi
    > udowadniac ze sie z nia nie ciupcial, a nie ona ze sie
    > z nia jednak ciupcial?

    A jakie dowody Ty zbierasz, ciupciając się z facetami ? ;) (sorry, nie
    poczuj się przypadkiem urażona)

    Odciski fiutka ? ;)

    Jak udowodnić coś takiego, jak bardzo intymna znajomość?

    Chyba mało kto ma zwyczaj (na wszelki wypadek, jakby zdarzyła się wpadka)
    uprawiać seks na środku miasta ;)

    pozdr

    Monika

  • 59. Data: 2005-06-13 18:04:22
    Od: "idiom" <i...@w...pl>

    Użytkownik "zly" <b...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Oczywiscie, tylko, ze wg znanej nam wersji, ta starsza pani oswiadczyla ze
    > jest zabezpieczona.

    A Ty wierzysz zawsze w 100% przygodnej znajomej? Bo ja przygodnym znajomym
    nie wierzę... ;)

    Nota bene, a jak miałaby hiva, to co by mu dało to jej zabezpieczenie?...

    > Nie wierz nigdy kobiecie? ;)

    O, to to właśnie! ;)

    pozdr

    Monika

  • 60. Data: 2005-06-13 18:41:27
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Przemek R... wrote:

    > ale to jest prawda, skoro babka zapewnia go iz sie zabiezpieczyla a w
    > rzeczywistosci tak nie bylo,
    > to w panstwie prawa powinno(mowie powinno a, nie jest, wiec prosze nie
    > cytowac art jednoczesnie obrazajac mnie)
    > to byc traktowane jako wyludzeni pieniedzy (w tym przypadku alimentow).

    a może to podpada pod oszustwo i niekorzystne rozporządzenie "mieniem".