  • 131. Data: 2005-06-15 10:18:16
    Temat: Re: Alimenty na dziecko dla starszej kobiety, ktora widzialem kilka razy.
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > No tu się mogę zgodzić, że matka może mieć 6 miesięcy na złożenie
    > wniosku o wykluczenie tego delikwenta jako ojca jeżeli ten twierdzi, że
    > jest ojcem.
    > Jak tego nie zrobi, to sąd uzna, że on jednak ojcem jest.

    i na odwrot tez. ma 6 miesiecy na przypomnienie sobie kto jest tatusiem, by
    tego nei zrobila gdy syn skonczy 15 lat a
    jej zabraknie do nowego samochodu.

    P.

    --
    Gość: "Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert: "Słyszałem, że najskuteczniejszy jest środek d..y."

  • 132. Data: 2005-06-15 12:09:27
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Przemek R... wrote:

    > i na odwrot tez. ma 6 miesiecy na przypomnienie sobie kto jest tatusiem, by
    > tego nei zrobila gdy syn skonczy 15 lat a
    > jej zabraknie do nowego samochodu.

    to niech się tatuś wówczas cieszy, że 15 lat nie płacił alimentów.

  • 133. Data: 2005-06-15 12:25:20
    Od: "IT" <g...@w...pl>

    witek wrote:

    > to niech się tatuś wówczas cieszy, że 15 lat nie płacił alimentów.

    Prezentujesz prymitywny poglad, ze najwazniejsza konsekwencja posiadania
    dziecka jest placenie alimentow. Wspołczuje.

    pzdr

    Ma Du

  • 134. Data: 2005-06-15 12:30:00
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    IT wrote:

    > Prezentujesz prymitywny poglad, ze najwazniejsza konsekwencja posiadania
    > dziecka jest placenie alimentow. Wspołczuje.

    Nie.
    Prezentuje pogląd, że ojcem się jest jak się zrobiło dziecko.
    A jak się nie wiem, że się zrobiło dziecko, to tym gorzej dla ojca.

  • 135. Data: 2005-06-15 20:12:42
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@m...pl>

    Dnia Wed, 15 Jun 2005 07:30:00 -0500, witek napisał(a):

    > Prezentuje pogląd, że ojcem się jest jak się zrobiło dziecko.
    > A jak się nie wiem, że się zrobiło dziecko, to tym gorzej dla ojca.

    Jak sie zrobilo dziecko przez przypadek, to jest sie ojcem biologicznym na
    takiej samej zasadzie jak dawca spermy.
    Ojcem jako takim sie jest, jesli wychowuje sie dzieciaka od poczatku,
    wywiazuje sie wiez emocjonalne itd.
    Po kiklunastu latach trzymania w nieswiadomosci przez wyrodna matke,
    ojciec i dziecko sa dla siebie obcymi osobami.
    Jest to wielka krzywda wyrzadzona obydwojgu. Dlatego prawo nie powinno
    wspierac podobnych postepkow ze strony matki.
    Uwazam, ze jesli matka nie powiadomi ojca o dziecku pol roku po porodzie,
    powinna za to odpowiadac karnie, nie mowiac juz o bezpodstawnosci
    jakichkolwiek roszczen finansowych.