  • 1. Data: 2005-07-25 07:25:47
    Temat: Alimenty jeszcze raz...
    Od: "miasma" <m...@p...pl>

    Witajcie !!!

    Mam pytanko...może się ktoś orientuje...Jakie są stawki zasądzanych
    alimentów na rzecz dziecka w przypadku rozwodu bez orzekania o winie jeżeli
    ojciec dziecka nie ma nikogo na utrzymaniu....Wiem że nie jest to stała
    granica, ale może orientacyjnie - w procentach dochodu...

    Za każdą sugestię wielkie dzięki

  • 2. Data: 2005-07-25 08:44:02
    Temat: Re: Alimenty jeszcze raz...
    Od: "Artigiana" <a...@w...pl>

> [...]
    > ojciec dziecka nie ma nikogo na utrzymaniu....Wiem że nie jest to stała
    > granica, ale może orientacyjnie - w procentach dochodu...

    No to zależy od zarobków faceta, od wieku dziecka, od statusu matki. W mojej
    rozprawie to wszystko było brane pod uwagę.
    Róznie to bywa.
    Ja dostawałam 300 ale znam kobietę która dostawała miesięcznie 700 zł na
    jedno dziecko.

  • 3. Data: 2005-07-25 09:43:14
    Od: "agac1" <a...@o...pl>

    dziecko ma prawo zyc na TAKIM SAMYM poziomie jak ojciec i mozna
    dostac do 60% dochodów ojca

  • 4. Data: 2005-07-25 09:43:31
    Od: "agac1" <a...@o...pl>

  • 5. Data: 2005-07-25 17:30:35
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    agac1 napisał(a):
    > dziecko ma prawo zyc na TAKIM SAMYM poziomie jak ojciec i mozna
    > dostac do 60% dochodów ojca

    Jak dostanie 60 % to jakim cudem będzie to równy poziom? Ojciec będzie
    wtedy miał gorzej.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 6. Data: 2005-07-25 18:43:31
    Od: Otto Falkenstein <f...@g...pl>

    agac1 napisał(a):
    > dziecko ma prawo zyc na TAKIM SAMYM poziomie jak ojciec i mozna
    > dostac do 60% dochodów ojca

    z jakiego przepisu to wynika?

    --
    Falkenstein
    Veni, Lucifer!

  • 7. Data: 2005-07-25 18:43:46
    Od: "Anna Kwiecinska" <l...@w...pl>

    Uzytkownik "agac1" <a...@o...pl> napisal w wiadomosci
    s.com...
    dziecko ma prawo zyc na TAKIM SAMYM poziomie jak ojciec i mozna
    dostac do 60% dochodów ojca

    Gorzej, jesli wyrodny ojciec / a zwykle z takimi trzeba sie wlóczyc po
    sadach / ma prywatna firme na ryczalcie, lub pracuje w firmie np. szwagra..
    Do tego dodac nalezy rozdzielnosc majatkowa z II zona a swój majatek
    rozparcelowany po krewnych, i praktycznie nie ma na niego mocnych.
    Anna

  • 8. Data: 2005-07-26 09:39:51
    Od: "Maverick31" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Otto Falkenstein" <f...@g...pl> napisał w wiadomości

    > z jakiego przepisu to wynika?

    Z jakiego przepisu....
    Z regulaminu leniwej matki. par 1 pkt.3 brzmi: "doic ile sie da a jak sie
    nie da to zedrzec do cna".;P

    Pozdr Maver