    From: "Sandra" <J...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Alimenty i ew konwencja nowojorska 20.06.1956
    Date: Tue, 18 Mar 2003 20:46:35 +0100

    Użytkownik Stan_Z <s...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b57s3p$7ui$...@n...supermedia.pl...
    > no dobrze mam adres i nawet miejse zatrudnienia jest znane, a co może
    > bardziej pocieszające jest to posada państwowa. Posiadamy nawet telefon
    > komórkowy do imć tatusia.

    normalny pozew lecz pismem maszynowym z dokładnymi danymi

    Dlatego wydaje mi się, iż najlepiej zacząć od
    > wystąpienia o podwyższenie alimentów wnosząc by świadczenie było określone
    > jakiejś części jego dochodów np 50%.

    można
    > Mam jednak pomroczność co do użytego przez ciebie zwrotu na drodze obrotu
    > zagranicznego. Możesz jaśniej?

    wyglada to tak ...wpłynie pozew o podwyzszenie alimentów powołujac sie
    oczywiscie na wyrok zasadzajacy alimenty i dol. wraz z tłumaczeniem przeciw
    pozwanemu ...sędzia w obrocie zagranicznym tzn . doręczy jego odpis przez
    miniesterstwo pozwanemu z pouczeniem o ustanowieniu pełnomocnika i jakie
    jest jego zdanie odnośnie roszczenia i bieg tu w polsce dla powódki bedzie
    podobny tylko czas z lekka wydłużony dostanie miesiac na ustosunkowanie sie
    do pozwu ... w koncowym efekcie zakonczy sie to wyrokiem ,który bedzie mogła
    egzekwowac ...zwróci sie ponownie do sądu o pomoc w sporządzeniu wniosku w
    celu wyegzekwowania orzeczenia gdy juz uzyska ,ze np, nie ma mozliwosci
    dostanie pismo ,które wraz z wyrokiem przedłozy w funduszu alimentacyjnym z
    ,którego po zbadaniu jej dochodów zostana przyznane alimenty od panstwa a
    jemu poprzez ministerstwo państwo ściągnie lub umorzy ale ona dostanie
    jakies wtedy środki do życia

    > To może być ciekawe jednak wydaje mi sie nieco bardziej skomplikowane.
    Jeśli
    > jest inaczej to poprowadź mnie za rękę.
    to w sądzie okregowym musi załatwiac jest tam komórka obrotu zagranicznego
    tam poprowadzą ją za rękę ale mysle ,ze w jej przypadku podwyzszenie bedzie
    korzystniejsze oczywiscie w przeliczeniu na złotówki i ile to fanków

    > Czy tam można dotrzeć z wyrokami francuskimi z pominięciem polskiego
    wymiaru
    > sprawiedliwości czy trzeba jednak mieć jakiś papierek z polskim
    orzełkiem?.

    nalezałoby ten wyrok w sądzie okręgowym uznać ...

    Sandra