    From: "Maverick31" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Alimenty
    Date: Sat, 2 Jul 2005 20:47:49 +0200

    Użytkownik "Aska" <n...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:da6f26$oc0$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Szkoda -życie jest piękne,skąd w Tobie tyle nienawiści?

    Zadna nienawisc, pragmatyzm bym powiedzial i mysl wyrazona w stanowczy
    sposob.

    Prawdą jest, że do
    > niektórych spraw potrzeba dwojga
    > Słowo zrobić,spłodzić w tym znaczeniu jest obrzydliwe,niezależnie od tego
    > kto je wypowiedział -kobieta czy mężczyzna.

    Nie bardzo to stwierdzenie rozumiem...dlaczego niby slowo czy tez jego
    znaczenie jest obrzydliwe?? ?Wg mnie nie ma nic zlego w stwierdzeniu zrobil
    dziecko czy splodzil dziecko.

    Widze jednak problem i bardzo mnie drazni niedorzeczne stwierdzenie pokroju
    " nastepnym razem jak pomysl zanim splodzisz" bo jak zauwazylas do tego
    trzeba dwojga a publikowanie takich stwierdzen to uleganie stereotypowi
    faceta robiacego dziecko biednej, nierozumiejacej problemu rozmnarzania
    kobiecie. Mozemy ta droga dojsc do wniosku wrecz idiotycznego, ze kazde
    poczecie dziecka odbywa sie wbrew woli kobiety i wrecz przy jej sprzeciwie.

    No i wracajac do tematu postu. Facet powinien byc gotow do konfrontacji bo
    ta zdaje sie nadchodzic i nie wazne ile da dziecku teraz, pozniej ... skoro
    lozenie na dzieko jest zjawiskiem niezbednym i nie rozumiem dlaczego tylko
    mezczyzna ma partycypowac w kosztach utrzymania dziecka... podobno dazymy do
    rownego statusu kobiety i mezczyzny.

    Odpowiadaj pod postami , nie nad nimi.

    Pozdr. Maver