  • Data: 2005-01-12 18:16:57
    Temat: Re: Alimenty
    Od: "miau" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "sandra" <n...@n...e-wro.pl> napisał w wiadomości
    news:cs3mch$h9d$1@helios.nd.e-wro.pl...

    > :))) o i juz cie lubie mimo, ze tak mieszasz :)

    1) nie przyszlam tutaj na grupe, zeby ktos mnie polubil :) ale ciesze sie,
    ze tak mowisz [nie mow hop]
    2) nie mieszam - pisze za szybko i w skrotach [nie cytuje czasami calych
    uchwal SN]
    3) moje pozniejsze posty nie wskazywaly juz na w/w niejasnosc... ale Johnson
    i tak je zle rozumial :( - i tak doszlismy do absurdu, bo ja swoje, a on
    swoje [p.s. a pisalismy o roznych rzeczach]
    :))))

    > tylko powiedz mi w tym konkretnym przypadku ktory poruszyl
    zuko/shark...kto
    > ma zlozyc do depozytu te wlasnie alimenty ojciec czy syn ?
    NIKT.
    Problem depozytu pojawil sie w dlaszych postach "przy okazji" tego, ze
    ojciec MUSI placic nawet wowczas, gdy syn nie chce od niego tych alimentow.
    W takich wypadkach [np. uprawniony nie chce - przekazy wracaja, nie mozna
    ustalic jego adresu, etc] jest do dyzpozycji zobowiazanego depozyt sadowy -
    nieprawdaz?

    > W/w postawil konkretne pytania i tu nalezaloby w tym kierunku go
    poinformowac
    Wydaje mi sie, ze on juz dotrzymal odp na swoje pytania.
    Ja niestety jestem w dlaszym ciagu niedoinformowana...

    > chce,
    >
    > a to oczywiste tego chyba nikt nie podwaza
    Sama juz nie wiem co podwazaja, bo konkretow brak :)

    > zgadza sie ale on nie pytal sie czy naleza mu sie alimenty gdy uczy sie
    > pytal calkiem o cos innego:)
    O kim teraz piszesz? o :wytworcy" tego posta?
    Jesli tak, to:

    Użytkownik "zuko / Shark von Cygnus" <sharkMAUPApost.pl> napisał w
    wiadomości
    > Jeśli mam przyznane alimenty, to jak rozumiem prawo do nich kończy mi
    > się kiedy skończę studia.
    TAK
    > Co w takim razie powinienem zrobić, w sensie
    > zawiadomić osobę, od której mam alimenty, że nie musi mi więcej
    > płacić, czy do sądu to zgłosić, czy jak to wygląda?
    NIC.
    Mozesz tez zadzwonic lub wyslac list polecony do ojca.

    > A co będzie, jeśli po prostu nic nie zrobię?
    NIC

    I po co to bylo robic jakies docinki do mojego "sprawa musi byc zalatwiona
    sadownie" [miau]
    Chlopak moze zlozyc wniosek, ale nie musi - gdyby tak zrobil - odbyloby sie
    wszystko szybciej, sprawniej i bez kosztow.
    A co to tego, ze sprawa MUSI byc zalatwiona sadownie [czyt. ojciec powinien
    wystapic o zniesienie ob.alim] - to chyba juz wszystkich przekonalam, wiec
    nie ma sensu dalej tego drazyc :)

    > a ja Cie rozumiem :) wszystko co napisalas/es i poparlas art. zgadza sie
    > ale w innym przypadku

    To ja w takim razie w dalszym ciagu Cie nie rozumiem - czy w tym przypadku
    fakt, ze syn zadzwoni do ojca i powie mu, ze nie musi juz dalej na niego
    placic - bedzie wg Ciebie rownoznaczne z wygasnieciem obowiazku alim ?
    Tak - chyba sie jednak rozchodzi o to "czarno na bialym" :)))

    --
    Pozdr
    miau