    From: "nina" <a...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Alimenty
    Date: Sat, 27 Mar 2004 08:48:54 GMT

    Wraz z dzieckiem jestesmy zameldowani u moich rodzicow.A co do sytuacji
    majatkowej mojego meza- nie znam jej.Wiem tylko tyle, ze ma dwa konta:
    osobiste i firmowe. I znam go na tyle iz wiem, ze w razie czego "wyczysci"
    osobiste z pieniedzy i przeleje wszystko na firmowe, a wtedy okaze sie, ze
    nia ma ani grosza, ze to sa pieniadze firmy. Nie mam zadnych dowodow
    przeciwko niemu,a jedynymi swiadkami sa moi rodzice, ale nawet oni nie znaja
    wszystkich szczegolow. Rozwod- kiedys rozmawialam z nim na ten temat.Jezeli
    zostawie mu wszystko,pozwoli odejsc mi z dzieckiem, ale jezeli bede chciala
    podzialu majatku, czy pieniedzy, bedzie ze mna walczyl, a nawet staral sie
    odebrac mi dziecko- tylko po to zeby mi uprzykrzyc zycie. Nie stac mnie w
    tym momencie na dobrego adwokata. Do tego czeka mnie dosc powazna operacja w
    najblizszym czasie. Bede uziemiona na ok. rok. Wiem, ze on mi wtedy nie
    pomoze, a nawet moze to wykorzystac przeciwko mnie.
    Pozdrawiam.