eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoAle numer! Era & Fisio 620 (Philips) › Re: Ale numer! Era & Fisio 620 (Philips)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!not-for-mail
    From: "H" <h...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ale numer! Era & Fisio 620 (Philips)
    Date: Tue, 7 Jan 2003 11:38:52 +0100
    Organization: http://news.icm.edu.pl/
    Lines: 43
    Message-ID: <aveao1$h2c$1@SunSITE.icm.edu.pl>
    References: <avcvc6$9rf$1@flis.man.torun.pl>
    NNTP-Posting-Host: staticline223.toya.net.pl
    X-Trace: SunSITE.icm.edu.pl 1041935938 17484 217.113.226.156 (7 Jan 2003 10:38:58
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 7 Jan 2003 10:38:58 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:121572
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Doker" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:avcvc6$9rf$1@flis.man.torun.pl...
    > Tak się skłąda że na Gwiazdkę dostałem z Ery telefon Fisio 620.
    > Obejrzałem telefon, ucieszyłem się ale....
    > Następnie przejrzałem instrukcję! Co się okazało:
    > Brak było przelicznika Euro a także opcji ustawienia kontrastu.
    > Obie opcje opisane zostały w instrukcji załączonej do telefonu.
    >
    > Oddałem, wiec telefon do serwisu Ery.
    > Po tygodniu powrócił. Co się okazuje, z raportem mówiącym, że usterki nie
    > stwierdzono.
    > Przelicznik walut dostępny jest tylko w krajach, w których występuje Euro(
    > to po co mowa o nim w polskiej wesji instrukcji), a ustawienie kontrastu
    nie
    > występuje (bo nie! i koniec). Nie ma także możliwości zmiany
    oprogramowania
    > w najbliżczym czasie.
    >
    > Słowem Philips gra nie fer.
    >
    > Stwierdziłem, że skoro telefon nie odpowiada wymogom postawionym w
    > instrukcji, a ja kupując go czytałem instrukcję, chcę go oddać, lub
    wymienić
    > na inny.
    > Pan ze stanowiska obsługi stiwerdził, że nie jest to możliwe gdyż nabyłem
    > telefon a usterka nie jest istotna.
    >

    Usterka jest istotna ponieważ brak tych opcji bezpośrednio wpływa na obsługę
    telefonu. W dodatku zgodnie z najnowszymi przepisami w których mówi się o
    niezgodności z umową sprzedawca jest również odpowiedzialny za zapewnienia
    zawarte w reklamie a tym bardziej instrukcji.

    Zgłoś się z tym problemem do Miejskiego Rzezcnika Obrony Konsumentów,
    Federacji Konsumentów, Inspekcji Handlowej lub wyślij na początek pismo w
    którym opiszesz całą sytuację do głównej siedziby Philipsa. A Pan ze
    stanowiska obsługi niech się douczy lub zmieni pracę.

    Pozdrawiam
    Hubert


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1