  • 1. Data: 2004-11-17 14:09:32
    Temat: Aktualizacja do PKD wpisu w EDG
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    Deczko się dzisiaj wkurzyłem. Poszedłem zaktualizować wpis w ewidencji
    działalnośći gospodarczej. Ale może po kolei:

    Kiedy rejestrowałem DG rok temu, wypisałem sobie rodzaje działalności wg
    PKD. Wówczas wpisywało się jeszcze słownie, ale dla porządku spisałem
    sobie z PKD. Urzędniczka uznała, że żywcem z PKD wzięty wpis typu
    "Pozostała sprzedaż detaliczna, gdzie indziej nie sklasyfikowana"
    jest nieprawidłowy i ona go nie przyjmie. Nie miałem wówczas czasu
    się kłócić, sformułowałem to wszystko tak jak chciała i git.

    Teraz idę zaktualizować i ta sama panienka mi mówi, że TE SAME działy
    PKD, wg których wtedy chciałem zarejestrować, różnią się od istniejących
    w moim wpisie słownych słownych, wobec czego muszę uiścić opłatę za zmianę.
    Aktualizacja jest bezpłatna, zmiana już nie.

    Faktycznie, "pośrednictwo w czarterze jachtów" i PKD "92.72.Z Pozostała
    działalność rekreacyjna, gdzie indziej nie sklasyfikowana" to nie to
    samo, ale to ona sama kazała mi to zamienić.

    No i krew mnie zalała. Wysmażyłem już pismo do prezydenta miasta z
    zapytaniem, co to k*rwa ma znaczyć, ale odpowiedzą mi pewnie w styczniu,
    kiedy będzie za późno, bo PKD trzeba mieć do końca roku. ;)

    Macie jakiś pomysł co zrobić z tą bezczelną (byłem grzeczny, a ona
    chamska), głupią i wstrętną d..., tfu, z szacunku do kobiet w ogólności
    nazwę ją babą, utrzymywaną z moich podatków, żebym nie płacił za jej fanaberie?

    FUT pl.soc.prawo
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl - rejsy morskie

  • 2. Data: 2004-11-17 14:27:13
    Temat: Re: Aktualizacja do PKD wpisu w EDG
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    Samotnik ... ze znanych mi informacji urzędnikasy mają psi obowiązek
    rejestrować wpisy korygujące do końca roku ZA DARMO ..........wiec korekta
    tak .... zmiana nie ..... jesli więc "dupinka" nie chce Ci przyjąc zniany ,
    lub pobrać pieniądze .. zapytaj o podstawę prawną na piśmie ....

    Wg mnie pismo to se możesz ..... i tam będzie większy użytek ..... do
    momentu, kiedy pracownicy urzędu nie będą odpowiadali za swoją
    niekompetencje ... nic się nie zmieni ..
    kiesyć mi babcia opowiadala o urzędnikach Rosji Carskiej ... tam pomoć też
    mógł być głupi .. ale ważne .. aby był wierny ...
    MIERNY .. ALE WIERNY

    i czego sie szczerzysz ? :))))))))
    Lekarze mieli większy cyrk .... na początku roku kazano im się wykreślać a
    teraz im się karze rejestrowac ..... ALE POZA TYM W CYRKU WSZYSTKO W
    PORZĄDALU

    NIE DENERWUJE SIE

  • 3. Data: 2004-11-17 17:41:45
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <cnfm2r$gom$1@nemesis.news.tpi.pl>,
    Samotnik <s...@s...eu.org> wrote:

> [...]
    > chamska), głupią i wstrętną d..., tfu, z szacunku do kobiet w ogólności
    > nazwę ją babą, utrzymywaną z moich podatków, żebym nie płacił za jej

    Niedawno było - prostym koherentnym. Wypisać po swojemu i wysłać
    poleconym.

    --
    pozdrawiam
    Jarek

  • 4. Data: 2004-11-17 18:31:12
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 17 Nov 2004, Samotnik wrote:

> [...]
    >+ jest nieprawidłowy i ona go nie przyjmie. Nie miałem wówczas czasu
    >+ się kłócić, sformułowałem to wszystko tak jak chciała i git.

    No to ci podpadnę, ale zacytuję dzisiejszy cytat z "podstawą prawną"
    (dla czytelników .prawo - na grupie "podatki" !):

    +++ KPA +++
    Art. 14. § 1. Sprawy należy załatwiać w formie pisemnej.
    -----------

    Jakbyś miał "na piśmie" (odmowę) to IMHO podstawa by była.
    A tak... "Pan się czepia, przecież podpisał Pan zapis"... :[

    >+ Faktycznie, "pośrednictwo w czarterze jachtów" i PKD "92.72.Z Pozostała
    >+ działalność rekreacyjna, gdzie indziej nie sklasyfikowana" to nie to
    >+ samo, ale to ona sama kazała mi to zamienić.

    Zeznaję iż niejednokrotnie się coś robi "dla spokoju".
    No ale... jak widać...
    Jak to pewien kolega mawiał: "masz rację ale nie masz słuszności"
    (albo na odwrót, nie pamiętam).

    >+ Macie jakiś pomysł co zrobić z tą bezczelną (byłem grzeczny, a ona
    >+ chamska),

    E, no teraz fotoaparaty "filmowaniem i nagrywaniem" tanieją a dyktafony
    "USB XXX MB" to lada chwila będą tańsze niż bilet na Intercity... ;)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (memoriał, KPiR, VAT, ZUS)

  • 5. Data: 2004-11-18 12:45:38
    Od: "Piotr A. Dybczyński" <d...@a...edu.pl>

    Dziś dokonałem zmiany przez internet w Poznaniu.

    Jestem w podobnej sytuacji - przy rejestrowaniu opisałem przedmiot
    działalności po swojemu (wtedy nie było PKD) i teraz jakoś to dopasowałem.

    Dam znać jak zareagowali, póki co nie mam zamiaru płacić.

    Piotr A. Dybczyński

  • 6. Data: 2004-11-18 22:12:56
    Od: "latet" <b...@b...bla.pl>

    > Deczko się dzisiaj wkurzyłem. Poszedłem zaktualizować wpis w ewidencji
    > działalnośći gospodarczej. Ale może po kolei:

    Eh, wlasnie sie dowiedzailem, ze wymyslili ten obowiazek
    aktualizacji. Czy to sie dokonuje w urzedzie gminy?

    Czy trzeba sobie przygotowac numery PKD dla wszystkich
    rodzajow dzialalnosci, jakie sie podawalo przy zakladaniu
    dzialalnosci (wtedy sie wpisywalo im wiecej tym lepiej).

    P.S.
    Dlaczego oni nam to robią?

    latet

  • 7. Data: 2004-11-19 07:00:25
    Od: "WSm" <w...@s...pl>

    Użytkownik "latet" <b...@b...bla.pl> napisał w wiadomości
    [...]
> [...]
    > rodzajow dzialalnosci, jakie sie podawalo przy zakladaniu
    > dzialalnosci (wtedy sie wpisywalo im wiecej tym lepiej).

    Dyrektywa Unii Europejskiej :P
    WSm