eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoAkta z postępowania przygotowawczego prokuratorskiego w spraweie gospodarczej › Re: Akta z postępowania przygotowawczego prokuratorskiego w spraweie gospodarczej
    From: "wui" <w...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Akta z postępowania przygotowawczego prokuratorskiego w spraweie
    gospodarczej
    Date: Fri, 11 Nov 2011 22:37:01 +0100

    news:j9jjbc$5iu$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "wui" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Facet zaprzecza, że miał wykonać? Bo jak nie, to nie widzę głębszego
    > sensu.

    Na razie nie zaprzecza ale kto wie.
    Na policji zeznał, że jak otrzyma pieniądze za wszystko to prace skończy.
    Ja mu zgodnie z wczesniejszymi ustaleniami nie chciałem płacić ale w końcu
    zapłaciłem.

    Okazało się, że mimo iż zeznał że do 3 tygodni zakończy to mało, że prac nie
    pojął to
    jeszcze udawał przed swoim adwokatem, że kasy nie dostał i ten chciał raz
    jeszcze ode mnie tę samą kasę.
    Od tej zapłaty wzywałem go już dwukrotnie do zakończenia prac - on nawet
    raz przysłał pismo że prosi o wyznaczenie terminu.
    Co z tego skoro termin mu wy\znaczyłem a on nawet nie przyszedł!
    Teraz ma już wyznaczony kolejny termin i znów pewnie nie przyjdzie.

    Dla mnie to że wziął kasę zeznając że do 3 tygodni skończy to oszustwo.
    Oszustwo dltego że od tamtego czasu nie podjął żadnych kroków aby prace
    zakończyć albo kase oddać.

    Na innym przesłuchaniu zeznał np. że kase chce oddać. Co mu szkodzi- niech
    zwróci na ten sam rachunek z którego dostał i niech zrobi korekte faktury.
    Nie robi tego, prac nie wykonuje, ze mną nie rozmawia. Nawet niektórych pism
    nie odbiera.

    Jak w takiej sytuacji można mieć wątpliwości czy chciał i chce prace wykonać
    czy nie?
    Dlaczego prokurator ma wątpliwości że to oszustwo?