    From: Wojtek Smalcerz <s...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Adwokat a prokurator...
    Date: Mon, 18 Sep 2006 22:56:42 +0200

    Cezar napisał(a):
    > Użytkownik "Wojtek Smalcerz" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Nie moze jako adwokat bo nim nie jest.
    >
    > Czy moze stale wspolpracowac z
    >
    > A to moze. Czesto aplikanci tzw. pozaetatowi pracuja w kancelariach
    > adwokackich czy radcowskich.
    >
    > Cezar

    Ok, w takim razie czy mozna nazwac - czy sam aplikant prokuratorski moze
    nazwac siebie 'mecenasem'? Bo zawsze wydawalo mi sie, ze
    mecenas=adwokat... Jesli sie myle - prosze mnie wyprowadzic z bledu...

    Znam przypadek, ktory podwaza to co napisales, tzn. aplikant
    prokuratorski rozdaje wizytowki, na ktorych ewidentnie napisane jest
    'adwokat', ponadto ta osoba wziela kase za reprezentowanie kogos w
    sprawie jako adwokat... Nie wiem, czy to normalne w naszym kraju, ale
    tak bylo... Zastanawiam sie, gdzie mozna cos takiego zglosic, zeby
    ukrucic takie postepowanie..

    Pozdrawiam
    small23