  • Data: 2007-04-22 21:12:44
    Temat: Re: Adwokat
    Od: Michał <b...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    A_@@ napisał(a):
    > czy adwokat to osoba w pełni godna zaufania czy ktos się nacioł kiedyś ?

    W moim przypadku absolutnie nie. Gdybym tylko na nim polegał, jeśli
    chodzi o obsługę prawną, to bym chyba chodził do sądu jak baran na rzeź.
    Z pewnością trzeba:
    - każdemu patrzeć na ręce;
    - sprawdzać czy zapoznali się z aktami; absolutnie nie wystarczą
    zapewnienia typu "ależ oczywiście, przejrzałem, sprawa do wygrania";
    - PODPISAĆ UMOWĘ Z WYSZCZEGÓLNIENIEM ZAKRESU USŁUGI;
    - wziąć fakturę.

    Napiszę tak - po swoich doświadczeniach jestem bardziej skłonny uważać
    adwokatów jako zdecydowanie bardziej nieuczciwych a do tego bezczelnych
    i aroganckich, niż mogłoby to wynikać ze średniej dla całego społeczeństwa.

    --
    pzdr