    From: "bronek" <b...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Adwokaci i Radcowie bez monopolu RP (Prawo co dnia)
    Date: Fri, 28 Nov 2003 07:01:05 +0100

    > na
    > Zabawna była próba porównania prawników do znachorów. Gdzie ten radca
    > widział znachorów po Akademiach Medycznych? O zawodzie felczera pewnie
    nawet
    > nie słyszał ;)

    Racja.
    Generalnie ciekawe jest uporczywe porównywanie zawodu adwokata do zawodu
    lekarza.
    Gdyby zawód lekarza polegał na tym, że leżącego na stole pacjenta jeden z
    lekarzy starał się uśmiercić drugi zaś robi wszystko by temu zapobiec, to
    nie wiem czy uznałbym ten zawód za godny "zaufania publicznego".

    bronek