  • 1. Data: 2006-02-01 17:59:51
    Temat: Adresy i zdjęcia na stronie...
    Od: "Afro" <m...@o...pl>

    Zamierzam stworzyć stronę internetową, która byłaby czymś w rodzaju
    informatora (informacje o hotelach, pubach, bankomatach itp.) w pewnym
    mieście. Ponadto były by tam informacje o zabytkach i ciekawych miejscach.

    I teraz mam pytania:
    1. Czy moge zamieszczać informacje o w/w miejscach, a konkternie ich adres,
    numer telefonu itp... Czy musze mieć ich zgodę? (dodam że te informacje są
    ogólnodostępne na ich stronach intrernetowych, reklamach itp.)

    2. Czy moge bez problemu zamieszczać zdjęcia zabytków (oczywiście mojego
    autorstwa)??

    Może te pytania są banalne, ale bardzo zależy mi na tych informacjach.
    Z góry dziekuje za wszystkie odpowiedzi....

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-02-01 18:06:23
    Temat: Re: Adresy i zdjęcia na stronie...
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Afro [###m...@o...pl.###] napisał:

> [...]
    > adres, numer telefonu itp... Czy musze mieć ich zgodę? (dodam że te
    > informacje są ogólnodostępne na ich stronach intrernetowych,

    Możesz zamieszczać wszystkie te informacje, które są publicznie
    dostępne. Możesz również umieścić zdjęcia swojego autorstwa.

    > 2. Czy mogę bez problemu zamieszczać zdjęcia zabytków (oczywiście
    > mojego autorstwa)??

    Nie ma żadnych przeciwwskazań.

  • 3. Data: 2006-02-01 20:09:19
    Od: "gardziej" <gardziejewski@tlen(czyli o2).pl>

> [...]
    > numer telefonu itp... Czy musze mieć ich zgodę? (dodam że te informacje są
    > ogólnodostępne na ich stronach intrernetowych, reklamach itp.)

    tak, byle nie adresy prywatnych osob

    > 2. Czy moge bez problemu zamieszczać zdjęcia zabytków (oczywiście mojego
    > autorstwa)??

    tak!

    > Z góry dziekuje za wszystkie odpowiedzi....
    >
    > Pozdrawiam

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2006-02-01 21:29:23
    Od: "K.Mackiewicz" <drynda@[nospam]o2.pl>

    gardziej napisał(a):

    > tak, byle nie adresy prywatnych osob

    > tak!

    o ile na budynku nie bylo tabliczki z zakazem fotografowania ;)